Gå til innhold

Gleder meg ikke til jul i det hele tatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er så innmari negativt for tiden. Jeg har nettopp hatt en SA, mannen har bestemt seg for at han ikke vil ha flere barn likevel (han har en fra tidligere og vi har en sammen), og jeg VIL ha 2 barn. Så jeg får null støtte i forhold til SA`en, for han synes det er bra at det skjedde. På jobben skal de 2 aller beste kollegaene mine slutte rett etter jul, og alt er bare dritt om dagen. Jeg skal ha ferie i romjula, men gruer meg til å være hjemme sammen med mannen min, for vi klarer ikke å være blide mot hverandre om dagen.

Måtte bare tømme hodet mitt litt her hvor ingen kjenner meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten får du droppe ham da, eller finne deg i at det bare blir et barn på deg. Ser ikke problemet.

Skrevet

Synes han er slem som synes det var bra du hadde en SA??

Men at han ikke vil ha flere barn...hans valg.

Gå fra han da.

Skrevet

Er ikke BARE å droppe en du har vært sammen med hele ditt voksne liv, vet du. Det er ingen lett avgjørelse å ta for meg i hvertfall. Mulig det er det for deg, men jeg klarer ikke å bare pakke og reise fra en som jeg faktisk elsker, selv om vi har en veldig vanskelig tid nå.

HI

Skrevet

Helt enig HI. Herlighet man kan da ikke bare stikke av med en gang man blir uenige. Forstår godt at du er lei deg... men d skal nok gå seg til skal du se. Tiden leger alle sår.. og hvem vet, kanskje din kjære ombestemmer seg med tiden;)

Lykke til!

Skrevet

gleder meg ikke til jul jeg heller...ser på de kommende feriedagene med gru. Eneste positive er at vi skal til svigers, og der koser jeg meg alltid. Stemningen i heimen er så elendig at den kan ta og føles på. Samboeren min har en depresjon, og vi holder begge på å gå fra vettet her av forskjellige årsaker. Vi krangler om ALT. Det er faktisk sånn at jeg helt seriøst vurderer å stikke. Har ikke felles barn, jeg har ett fra før.

HI: helt forferdelig av mannen din å si at han synes det er bra at du hadde en SA, det tror jeg at jeg ikke hadde klart å tilgi/forstå.

Skrevet

19.38 her

Ser jo den..men at mannen din bare er glad til du hadde en SA sier jo litt da...!

Hvor er medfølelsen, empatien og forståelsen der da??

Skrevet

Har lyst til å foreslå at en av oss reiser bort en uke eller to etter nyttår (jeg har mulighet for å bo hos ei venninne), bare for å finne ut om vi savner hverandre eller ikke. Sånn vi har det nå, kan ikke fortsette i hvertfall, for jeg marker at ungene går og er sure mot oss og hverandre også. De blir jo påvirket av vårt dårlige forhold. Alt dette gjør at det er en skikkelig dårlig stemning i huset om dagen, og ingen klarer å se noe positivt.

Jeg har jo ikke lyst til å gå rundt og være i dårlig humør "hele tiden", men jeg klarer ikke å late som at alt er i skjønneste orden, når jeg faktisk ikke har det bra i det hele tatt.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...