Gå til innhold

Noen tips til alkoholfritt man kan drikke på julaften?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann, saft, brus, alkoholfri vin/champagne...?

Var på julebord nettopp, og ble da servert alkoholfri champagne. Smakte fantastisk godt!! :D

Skrevet

Bland eplejuice med sitronbrus:)

Fantastisk friskt og godt.

Skrevet

Kommer helt an på hva du liker.

Alkoholfri øl jeg syns er god:

Aass Uten juleøl

Munkholm Münchener

Ellers så har de større Coop-butikkene ett veldig god utvalg i juice-varianter.

Skrevet

Jeg tenker først og fremst på øl, champagne og hvitvin. Men om det i det hele tatt finnes alkoholfritt hvitvin aner jeg ikke..

Kjøper man alkoholfritt champagne på polet?

Skrevet

Alkoholfri champagne finner du jo ofte i vanlig matbutikk - meny feks :) den synes jeg er kjempegod ihvertfall!

Hvis ikke er eplemost veldig godt.. surt og godt, og kan blandes med feks sprite eller farris for å få bobler i!

Sørlands julebrus er jo supergod den også da, hehe

Skrevet

Vørterøl og solo i blanding:)

Skrevet

Hvis du vanligvis drikker øl vil jeg anbefale Hansa 0%. Det er en skikkelig pilsner uten alkohol, og smaker ordentlig øl! I motsetning til munkholm og clausthaler som jeg synes smaker surt og rart... Har servert det til flere uten å si hva det er og de ble overrasket da jeg fortalte at det var alkoholfritt :)

Skrevet

Alkoholfri sjampanje får du overalt egentlig. Men de beste og friskeste er på polet :) Alkoholfri rosésjampanje f.eks, nammenam! Koster selvsagt mer på polet da, rundt 50 kr flaska, men likevel verdt det for en julekveld synes jeg :)

Skrevet

På Rimi får man kjøpt en alkoholfri rosévin som faktisk er veldig god :o)

Skrevet

Alkoholfri champagne er mye bedre enn den med alkohol synes jeg :)

Skrevet

Det skal finnes alkoholfrie alternativer til all alkohol (rødvin, hvitvin, øl osv). Spør på polet!

Personlig synes jeg alkoholfri rødvin smaker helt pyton.

Vi pleier å servere "svenskecider" og lettøl som alkoholfrie alternativer i tillegg til brus og vann.

Skrevet

Muncholm juleøl er kjempegod:-)

Og ICA har en eplesider med sprudlebobler.Flasken ser ut som en champagneflaske.Kjempegod.

Europris har cider med 0,75% alkohol.Smakfull og god.

Skrevet

Har kjøpt lancer alkoholfri rosevin, smaker greit den. Alkofri rødvin, hvitvin eller ØL kjøper jeg ikke for det smaker dritt, det sier til og med de på polet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...