Gå til innhold

tror jeg inbiller meg ting... For dette er for tidlig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er i min 1pp. Og hadde EL på lørdag/søndag tror jeg.. Hadde ihvertfall positiv EL-test både fredag og lørdag. Og nå er det onsdag.. Men merkelige ting skjer.. Jeg føler at jeg ikke leter etter symptomer.. Men heller at jeg nå stusser over ting som skjer.. Og nå begynner å lure på om det kan være tidlige symptomer, men mener det må være inbilling for dette er da for tidlig..

Jeg har enormt vondt i korsryggen, og mensmurringer i magen. Kjennes ut som om en kraftig mens, men jeg blør ikke. Av og til stikker/kliper det til i magen (livmor).. Og de siste dagene har magen stått rett ut, og jeg har prompet noe voldsomt. Vært helt umulig å stoppe det.. Og i går poppet det frem med kviser (pleier å ha en under mens..) Og i dag skulle jeg ta meg en av min favoritt tyggis, men det smakte drit. Og i dag når jeg stod på butikken i kassen ble jeg plutselig svimmel, og fikk sånn blodsmak i munnen som en får når en har trent veldig hardt.. Og når jeg har spist kjennes det ut som om jeg ikke får svelgt maten skikkelig ned.. Den ligger liksom i halsen og jeg svelger og svelger.. Og innimellom har jeg sure oppstøt/ gulp..

Kan noen fortelle meg at jeg bare innbiller meg ting og dette er for tidlig??

Har forøvrig enda EL-slim..

For man kan vel ikke kjenne noe så tidlig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal aldri utelukke noe men såvidt jeg vet er det mer eller mindre teknisk umulig å få symptomer så tidlig, man sier også at EL som regel er siste dag m EL slim. Uansett har det jo bare gått noen dager og egget er evt akkurat befruktet eventuelt. Egget fester seg vel mellom 6-12 dager etter EL. För det tror i hvert fall jeg det er helt umulig å relatere symptomene til en graviditet. Kanskje ikke svaret du önsket men jeg er alltid ärlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...