Gå til innhold

ang serfikat.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har min første kjøretime i morgen.har ikke øvelsekjørt så gruer meg litt.men får bita tenna sammen,trenger jo lappen med 3 barn.det jeg lurer på er;er det veldig vanskelig å ta lappen og hvor lang tid brukte dere? og er teoriprøva veldig vanskelig.takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok lappen for 4 år siden på 5 måneder, mens jeg var gravid. det gikk fint. teoriprøven er som alle andre prøver og er mindre vanskelig en en gjennomsnittlig høgskoleeksamen på 10 studiepoeng. men du må lese.

bare si i fra til kjørelæreren at du ikke har kjørt før så forklarer han deg alt og tar deg med til et sted hvor du kan prøve og feile uten problemer. det går nok fint ;)

Skrevet

Hvor vanskelig det er kommer jo litt ann på deg selv og ferdighetene dine. om du lærer raskt eller bruker litt tid på forskjellige ting.

Jeg har hatt førerkortet noen år så ting var litt annerledes da, men jeg kjøpte en slik pakke med 10 kjørertimer og mørkekjøring(inkl bil) , oppkjøring og gebyr for førerkortet . Så det eneste jeg betalte utenom var glattkjøringen(inkl leie av bil og bane) og teoriprøven. Hadde ikke trengt 10 timer da, hadde øvelseskjørt ganske mye. Stod på første forsøk på både oppkjøring og teori.

Brukte vel i underkant av 3-4mnd.

Teoriprøven kan du se litt på her(gratis tror jeg);

http://teoriprover.no/default.asp?gclid=CMzf65nGgKYCFQM53godgiu8og

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...