Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Jeg hadde KS for to år siden. Tidligere har jeg hatt relativt stram mage, selv om jeg har lagt på meg. Nå derimot, ser jeg gravid ut dersom jeg har en periode med treningsopphold og dårlige vaner.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Ikke etter KS, men etter graviditet generelt
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Aha Jeg er jo ganske fornøyd, for jeg fikk ikke et eneste strekkmerke, og magen min ser normalt ikke slapp ut. Har ikke fått endring på pupper heller. Overraskende egentlig, siden jeg var gravid når jeg var over 30. Men så legger jeg merke til at når eg nå har lagt på meg etter førjulens mas og tjas, så ser jeg rett og slett pregnant ut. HI
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 etter at jeg tok av kg-ene etter ks, så har jeg fått en kjekk liten ks-valk.... irriterende men sånn er det... Hvorfor i alle dager klarer de ikke å sy så det passer med resten av "skinnet" på kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå