Gå til innhold

Er dette et vanlig problem etter keisersnitt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde KS for to år siden. Tidligere har jeg hatt relativt stram mage, selv om jeg har lagt på meg. Nå derimot, ser jeg gravid ut dersom jeg har en periode med treningsopphold og dårlige vaner.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke etter KS, men etter graviditet generelt

Skrevet

Aha :)

 

Jeg er jo ganske fornøyd, for jeg fikk ikke et eneste strekkmerke, og magen min ser normalt ikke slapp ut. Har ikke fått endring på pupper heller. Overraskende egentlig, siden jeg var gravid når jeg var over 30.

 

Men så legger jeg merke til at når eg nå har lagt på meg etter førjulens mas og tjas, så ser jeg rett og slett pregnant ut.

 

HI

Skrevet

etter at jeg tok av kg-ene etter ks, så har jeg fått en kjekk liten ks-valk.... irriterende men sånn er det...

Hvorfor i alle dager klarer de ikke å sy så det passer med resten av "skinnet" på kroppen!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...