Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Har veldig lyst på en angelsound og det fort hehe. Helst i stavanger/sandnes området eller jørpeland
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 di har på teknikkmagasinet på kvadrat nå til 349 kr jeg har også men har ikke så lyst å selge den... http://www.teknikmagasinet.no/ løp og kjøp
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Ja jeg fikk svigerinna mi til å gå dit, men det var utsolgt, men fikk den siste de hadde fra stavanger;) Klarer ikke finne hjertelyden da. Prøvd to ganger. Men slår meg til ro med at alt er bra siden magen vokser osv, og vet man ikke skal bekymre seg om man ikke finner den med angelsound. Jeg fikk bare tak i caremaxx da, men det er vel det samme:)
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Hmm vet ikke, jeg var VELDIG god polstret og fikk hjertelyden inn med angelsound fra uke 13 ihvertfall. Men det er sikkert avhengig av hvordan morkaka sitter
Gjest Skrevet 24. desember 2010 #5 Skrevet 24. desember 2010 Jeg har!!!! Har brukt den 2 ganger i januar, ellers er det så god som ny. Send meg en pm så ordner vi det. 150kr + porto?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Ja jeg er ganske slank selv så forventet å finne den, men har prøvd igjen og funnet den nå to ganger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå