Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Klarer ikke stå i mer enn 3-4 minutter før jeg føler at jeg må sette meg. Føles som om magen skal dette av, og det prikker (?) og stikker endel ved skambeinet....Er dette nedpress? Er bare 34 uker på vei, så det er vel kanskje litt tidlig?! Har hatt endel veske fra underlivet i dag også....og mye smerter i magen. Noen som kan berolige meg?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Høres litt ut som nedpress ja, jeg ville i refleks ta å holle meg forran skrittet for kjentes ut som noe kom ut! Det stakk som bare det og tynget nedover..
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Hva skal jeg gjøre da? Er jo ikke så langt på vei...Vil hun ut allerede, eller?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Jeg synes helt klart du skal ringe sykehuset for å få mer profesjonelle råd enn det du kan få her inne. Nedpresset er vel ikke bekymringsgrunnlag i seg selv, men jeg liker ikke det du sier om væske. Fostervann? Om du lekker fostervann bør du helt klart til kontroll snart. Ring heller en gang for mye enn en gang for lite.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 Ble litt urolig jeg og, og har ringt føden. Jordmoren skulle ringe meg tilbake, så imens spør jeg her. Hvordan ser fostervannet ut? Klarer liksom ikke se forskjell på utflod, urin og det berømte vannet (er 2.gangs, men vannet gikk aldri med 1.mann og ikke hadde jeg rier eller nedpress heller) Men uansett..noen som kan fortelle meg hvordan fostervann ser ut?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 Hahaha...Ser at jeg klarte å skrive VESKE i hovedinnlegget....så for meg en Louis Vuitton som lå å dingla i skrittet.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå