Tante Blås Squaw Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Ja, det lurer jeg på! Jeg får meg ikke til å si verken pule eller bolle i fullt alvor - hva pokker sier man? Altså, sånn i romantisk sammenheng? "Å, kjære - la oss kopulere!" Meh. "Jeg vil leke gjem salamien ikveld!" Meh.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Hva med: "en runde i halmen?" :-D
Tante Blås Squaw Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2010 Om halmen nevnes, får jeg lyst til å støvsuge soverommet! lol
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 Jeg er ikke prippen,men jeg å samboer kaller det 'kos' samboer: skal vi kose i kveld?? syns mange av de andre tingene vi kaller samleie,ikke passer seg å si når man lever i ett forhold. (som knulle,pule ++)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #7 Skrevet 22. desember 2010 13:55 : hvorfor er ikke det passende? Skjønner ikke helt.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 Jeg og samboer sier pule, ha sex, og til og med "ha oss" hehehe:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #9 Skrevet 22. desember 2010 pøke pløye åkeren kjøre kjøttheis (hun rir han) spille kjøttfløyte (hun suger han) harve over feie over bestige
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #10 Skrevet 22. desember 2010 13.55 her. sånne ord kan man si om man har samleie med en man ikke er sammen med syns jeg vet ikke hvorfor
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 22. desember 2010 #11 Skrevet 22. desember 2010 Jeg kan si mye rart,kommer litt an på settingen:-) Kjæresten spør avogtil og jeg vil smake på pølsen,eller leke med soldaten:-/Akkurat det er ikke det mest romantiske jeg hører:-) Men vi snakker om å kose,jeg kan feks si at jeg vil at han skal stryke på meg,smake på meg,kjenne hvor glatt jeg er og slike ting.Da "slipper" vi egentlig å kalle det noe:-) Andre ganger sier jeg bare at jeg vil knulle;o)Men som sagt kommer det an på settingen. Som nevnt i et annet innlegg jeg svarte på her,var at "å elske" er helt ut.Hadde han sagt det,hadde jeg takket nei:p
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #12 Skrevet 22. desember 2010 det e jo en måte å vise at man e gla i kvarandre,derfor pene ord på d sidn d e følelser dær. hvis d e random sex, så kan d vær å pule ect
Gjest Skrevet 22. desember 2010 #13 Skrevet 22. desember 2010 Ex'n min kom med en STYGG setning en gang. " Vil du at æ ska putt rotta mi i musa di ? " Det var så utrolig turn off! Å etterpå begynte døde jeg nesten av latter Han skjønte ikke hvorfor..........................................
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #14 Skrevet 22. desember 2010 Sier aldri til mannen min at "i kveld skal vi ha sex". Slike ting planlegger vi aldri, det tar vi så det kommer. Når vi diskuterer sexlivet vårt så bruker vi ordet sex og sexliv.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #15 Skrevet 22. desember 2010 Vi sier: å ha oss, kose, en kjapp en og sex )
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #17 Skrevet 22. desember 2010 Når sambo her spør om jeg vil kose, så syns jeg det er skikkelig turn off... Vil han ha sex, får han prøve seg da, samme som jeg gjør. Vi kaller det bare sex...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #18 Skrevet 22. desember 2010 Kjære skal vi ta en knullings? går det ofte i her i hus hehe
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #19 Skrevet 22. desember 2010 Her sier mannen: Skal jeg puse deg på ryggen? Oversatt: Jeg vil ha sex i kveld.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #20 Skrevet 22. desember 2010 Enig med bæ bæ nisselam:-) Det spørs på settingen,eller hva jeg har lyst til. Så jeg kan spørre om vi skal ha sex,om han kan knulle meg, om vi skal pule (da har jeg som oftest drukket mer enn litt) eller at jeg vil elske med han. Han sier det samme til meg,og av og til vil han kose. Det blir det samme som når jeg sier elske:-) Heldigvis har vi variasjoner i sexlivet vårt;-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #21 Skrevet 22. desember 2010 Jeg pleier å si "Kom nå går vi å puler litt;)" Eller "Knull meg da;)" Samboer pleier å si det samme. Nå har vi sjelden den superromantiske sexen. Vi prøver ut nye ting, ler å har det gøy, å har heller den litt røffe attituden;)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #22 Skrevet 22. desember 2010 Jeg vil kose! I et tonefall som ikke er til å misforstå. HI hi!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #23 Skrevet 22. desember 2010 koitus er det latinske ordet på samleie, så jeg tar kortvarianten "kose"
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #24 Skrevet 22. desember 2010 eg kjeme fra vestlandet (ei øy utforbi Bergen) når me ska pula seie me: "ska me anka" .. haha da e et ord berre me bruke, altså da e ikkje vanlig for dei andre så bur her;)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 22. desember 2010 #25 Skrevet 22. desember 2010 Menne atte altså....SIER dere noe da?!? Tror aldri noen av oss i alvor har spurt den andre om vi skal ha sex, og i hvertfall ikke i romantiske settinger. Da..ehm...bare har man sex liksom ;-) Ellers kan vi vel si i spøkefullt tonelag, sånn typisk når det ikke passer i det hele tatt: "Så, skal vi ha sex eller?", men når vi faktisk vil, og kan, ha sex, så handler en, man spør ikke, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå