Gå til innhold

NAVN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

#"#!#&"//$""#"!!!

At jeg SLITER med å finne navn til lille gullet mitt, er en sterk underdrivelse. Har slitt med de to foregående også, barn nr 2 fikk navnet sitt dåpsdagen, SMS ble sendt til presten 1 time før oppmøte i kirken. Gah!

Har dere forslag til jentenavn å komme med?

Navn eg liker er type: Frøydis, Birte ( ja, det var omtrent alle to....jeg er SÅ fantasiløs og dårlig på navn!)

Blir fantastisk takknemlig for ALL hjelp! Dette virker som en uoverkommelig oppgave!

Og er det noen som vet om det er lov til å døpe jenta Snorre? ( jeg liker det navnet så godt...sært? )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa, men jeg leste en bok om en kvinne som hette Snorre...( haha, selvfølgelig ) Og det festet seg veldig. Jeg LIKER det. Men er det lov å døpe jentungen Snorre? Det er jo ikke Arne Beate liksom?

Dessuten var her en artikkel på BIM siden, om at nå skal jentene hete Inge osv...håpet er jo lysebrunt.

Men ingen navneforslag?

Skrevet

Ingrid er jo fint, det har jeg ikke tenkt på. Takk 13:43. ;)

HI

Skrevet

Ser du liker Ingrid, det er fint, men har blitt ganske poppis i det siste :)

Frøya

Nora

Johanne

Andrea

Rita

Ronja

Elfrida

Sara

Signe

Sigrid

Mari

Margit

Lone

Skrevet

Null stress :-) Vet hvordan du har det! Vi hadde ett eneste guttenavn til nr 1, og nå kommer gutt nr 2. Jeg tror ikke han kommer til å få noe navn :-)

13:43

Skrevet

Margit

Martha

Olava

Åste

Asta

Petra

Alma

Lykke til med navnvalget :)

Skrevet

Ingelin er det fineste jentenavnet jeg vet om :)

Skrevet

Ja huff er vanskelig med navn. Vi slet fælt også. Og jeg må jo innrømme at jeg ikke er helt fornøyd med valget. Men nå er hun døpt. Gjort er gjort og spist er spist.

Av navn i kategorien som HI nevner så syns jeg Vigdis er fint.

Skrevet

Meg over her igjen.

Hvis du syns Snorre er så fint så syns jeg du skal gå for det.

Hvis du får det godkjent er det ikke en kjeft som har noe med hva du kaller ungen din!! Lykke til.

Skrevet

Jeg har falt for Vilja :-) Skal ikke ha flere unger selv, men skulle vi hatt det så tror jeg jammen jeg skulle hatt Vilja på nr. 4, selvom det ikke passer sammen med de 3 andre som har topp 10 navn!!

Skrevet

Wow 14:08!

Elfrida har jeg aldri hørt om, det var spesielt! Det blir tatt med i "navnehatten". ( må nok smake på det en stund.... ;) )

Tusen takk for forslag!

Skrevet

Ærlig talt, en må jo tenke litt på at barnet skal leve med navnet og. Jeg kjenner ingen jente som ville synes det var greit å bli kalt noe som bare er et guttenavn...

Skrevet

Kaisa, Tyra, Ella, Alva, Alma, Maja, Saga, Runa, Eir(a), Frøya, Gyda, Sunniva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...