Gå til innhold

Fortsatt onkel/tante?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kansje et rart spørsmål, men hvis en av mine foreldres søsken dør å deres partner får seg en ny partner. Vil da hun/han forstatt være min onkel/tante?

De har vært gifte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man først ser på noen som familie, vil de vel alltid være familie? Dette er jo noe man vet med sitt eget hjerte, og ikke noe det finnes fasit på. :)

Skrevet

Juridisk sett, nei.Men hadde selv en onkel som bare var gift med min mors søster i noen få år. Han var min onkel til den dagen han døde, 25 år etter skilsmissen,.

Skrevet

Blir jo ikke helt det samme kanskje, men min tante og onkel skilte seg etter 30 år. Så den mannen som var min kjære onkel siden jeg var født, var plutselig ikke min onkel lenger. Men for meg vil han alltid være det, og jeg sender han sms på bursdagen og julekort i jula, klemmer han når jeg treffer han og er like glad i han den dag i dag. Han har fått seg ny dame, og det var rart til å begynne med, men dama er hyggelig og jeg unner han alt godt av hele mitt hjerte.

Skrevet

I familien til husets herre er det ei koselig dame som alle kaller tante :o) Hun er eks-kona til en onkel, men hører til i familien uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...