Gå til innhold

pimping til jul

weihnachtmarkblomstre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre specier er pyntet med rødt perlesukker

Mor er pyntet med røde negler

Vinhylla er fylt opp med rødvin

-Julen kan begynne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mor sitter nyoperert med gul og blå mage

Mor har ikke dusjet siden søndag

Mor har sykt barn og får ikke engang tisset i fred

Mor har ikke rukket alt hun skulle gjøre pga sykt barn og selv m gul og blå mage

Mor er litt stressa men glad for pga sykt barn må feire jul hjemme med bare oss

Mor må snarest få tak i pinnekjøtt og juletre

Mor trenger heldigvis ikke bake mer, iallefall

Mor føler seg som verdens heldigste som på tross av litt uheldige omstendigheter har verdens beste mann og fire supre unger å feire jul med.(Liten takk til nissen som har fjernet sure-tenåringen vår og gitt oss en som likner men er glad og blid og hjelpsom istedet)

Skrevet

Men jeg føler meg ikke akkurat pimpet..

Skrevet

Du våknet av narkosen, puh! Har lurt på hvordan det gikk og tenkt at det var da et ugunstig tidspunkt... men sånn er det nå engang.

Sykt barn her også, men friske voksne. Og enda mangler vi både pinnekjøtt og juletre... Men det er altså pimpet, så da så.

Håper du kommer deg så fort som det går ann og at du ikke får sånne dumme baskelusker... krysser fingre for snart vel overstått!

Klem

Skrevet

Gikk helt fint! Og nå er jeg ute på den gode siden! Men jeg har nok vært(min vane tro) en smule optimistisk, jeg så jo for meg at jeg omtrent skulle sprette ut av sykehuset fredag kveld. DAH... Var ikke så lett på foten, gitt! Men nå er jeg bare glad til for snart er jeg i omløp igjen, og verdens fineste mann(min) bærer meg på gullstol fordi han har litt dårlig samvittighet i og med at alt hadde vært så mye enklere om han ikke hadde vært storpyse!

Gjest cunning stunts
Skrevet

Godt å høre at du er hjemme igjen, tross gulogblå - du er verdens beste mandel og julemamma og deilig nok uten dusj, du trenger ikke mer enn å være der. Gro bra!

Gjest cunning stunts
Skrevet

Høres mistenkelig ut som drekk og pul, nå er det jul, bare i av-vulgarisert versjon? Nyt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...