Gå til innhold

Betennelse i begge armene mine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man med det da..? Klarer såvidt og røre på høyrearmen.. Den litt hoven og veldig hard og spent, å jeg griner av smerter om natten.. Vet det kommer av den evige bæringen av lillegutt og timesvis hver dag med vugging av vognen.. Har hatt det slik i 3 uker nå. Får jo ikke latt armene hvile heller, hehe... Det går vel over av seg selv? Å kan betennelse i armene påvirke resten av kroppen i forhold til at man er ekstra sliten osv? slik som andre infeksjoner ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, det går ikke over.

KOm deg til legen, få volatern, prøv å slapp av, osv osv

Har hatt betennelse i begge armene selv nå i over 1 år. Det går ikke over med mindre jeg slapper av å tar livet med ro. Og ja, man blir mer sliten fodi man bruker mye energi på å holde smertene i sjakk...

Skrevet

Oy jeg viste ikke at man måtte til legen for det... Takk for svar.. Får bestille en time etter julen..

Skrevet

Jeg ville ikke ventet til over jul med å kontakte lege..Til nød kan du prøve voltarol(?) som fås reseptfritt,men hører at de ikke har den beste effekten.

Jeg vet godt hvordan du har det,opererte ankelen i fjor,og gikk med gips i 3 mnd,og tilsammen 4 mnd på krykker..Fikk noen utrolige betennelser i begge hendene og hådleddene,som ikke er blitt bra ennå.Så jeg kommer til å slite lenge med smerter og ha problemer med enkelte bevegelser og løft.

Så je vil anbefale deg å få behadling fortest mulig,og avlastning for armee dine.

Skrevet

Tviler på at jeg får noe time før etter jul altså.. Han har alltid så fullt opp, å helt sikkert enda værre nå i julen..

Ja har tenkt på denne voltarolen, kan man ta den selvom man ammer?

Huff det hørtes ikke noe godt ut!! Er det som er så vanskelig, å få avlastning for armene og skuldrene, når minsten på 4mnd må bæres på stort sett hele tiden, å vugges 1 time for hver lur han har...

Er ikke bare bare! hehe.

Skrevet

Det er jo bare å ta en telefon og be om en akutt-time og fortell damen på telefonen hva det gjelder.Kanskje legen kan skrive ut en resept uten å se på deg?Evt ta en telefon til legevakten senere i dag,og si det samme til damen i telefonen der?

Om du kan ta voltarol når du ammer vet jeg ikke,men det vet de på apoteket.Jeg fikk voltaren etter ks,og etter en operasjon når datteren var 5-6mnd og jeg ammet da..

Ang avlasting kan du jo kanskje prøve bæresjal?Dette har jeg ingen erfaring med,men det er det mange andre her som har:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...