Gå til innhold

Hjelp!! Hun hyler hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla mi på noen få måneder har siste ukene hylt og hylt nesten hele tiden hun er våken. Hun gjør det når hun er trett, leker seg, blir stelt osv osv.... Det er langt fra alltid hun vil noe. Hun bare vil høre sin egen stemme. Jeg skjønner at det er en del av utviklingen at hun digger sin egen stemme. Men er det normalt å hyle slik hele tiden??? Jeg blir gaaal. Lite søvn får jeg også.

Hun gulper også blankt slim sammen med melka. De sier på helsestasjonen at det er normalt, men jeg synes det virker så ekkelt for henne.

Hjeeeelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det KAN være at hun har en låsning. Det har veldig mange småbarn. Sjekk henne ut hos en manuellterapeut eller kiropraktor som behandler spedbarn bare for å utelukke, om ikke annet.

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg må foreslå det ved neste visitt på helsestasjonen ja. For hun gråter ikke altså, hun bare hyyyyler eller hviner nesten hele tiden.

HI

Skrevet

Hun gråter ikke mye. Det er som jeg skrev over her bare hvining som skjærer i ørene. Men jeg vil at hun skal sjekkes hos manuellterapeut eller lignende likevel, for hun virker ikke tilfreds når hun holder på med det. Nesten litt hyper liksom.

Skrevet

Du må ta kontakt med kiropraktor eller manuellterapaut selv, ikke via helsestasjonen. De har ikke så god greie på slike ting, heller ta det direkte med de proffesjonelle;)

Skrevet

Det er helt normalt. Det der kommer i flere perioder på alt fra et par dager til et par uker. Du kan prøve å hviske eller prate stille til henne når hun hyler. Kansje Tier hun still å lytter men er vel heller sjelden. Musikk er din venn mens dette pågår. Kansje vurdere "sov i ro" hehehe. Min er 14 mnd nå å har de siste dagene hylt mye, men er heldigvis grei i dag. Jo eldre de blir jo enklere blir å prate med dem å få de til å være still.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...