Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Jeg har tendens til migreneaktig hodepine, uten å ha blit utredet for dette, men det er så ille når det setter igang. Nå er jo plutselig Paracet også "farlig", jeg har allikevel tatt et par når det står på som verst. Andre tips til hva man kan ta som funker? Utenom senga bak mørke gardiner, når man har 2 andre barn og en mann som jobber + hunder som skal tisses og luftes - da kan man ikke ta sånne sengedager med total avskjermning...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Paracet eller ibux virker ikke mot migrene. Det er nok vanlig hodeverk du får, legg deg nedpå sofaen litt, ta en kort luftetur med hunden. Ta hodetabeletter i form av ibux eller paracet. Drikk nok!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 12.09: Nei, jeg har ikke migrene, men hodepinen slår meg fullstendig ut. Og Paracet og Ibux i kombinasjon hjelper, for det er muskulært. Jeg mente at hodepinen er så sterk (derfor jeg skrev migreneaktig). Men Ibux er jo iallefall fyfy når man er gravid!!! HI
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Du skrev ingenting om at du er gravid ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 Nei, regner bare med det som en selvfølge i dette forumet, men det er det jo ikke )) Sorry )
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 Anonymforumet er for både BIM og DIB.....så her holder alle vi som har barn til også ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #7 Skrevet 22. desember 2010 Og vi som ikke har barn enda, men som prøver iherdig:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 Er ikke paracett lov heller nå? Hva kan mann ta da?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #9 Skrevet 22. desember 2010 Paracet kan skade kjønnsorganene til guttefostre. Derfor er det ikke anbefalt om man bærer på en gutt. Suck it up.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå