Gå til innhold

nesten litt betatt.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

En flott mann må jeg si.....som jeg har truffet på treningen. Faktisk traff vi hverandre for 2 mnd siden og han inviterte på kaffe etter trening. Og der sitter jeg, men den verste ammetåka og en baby på 4 mnd som har bæsjet seg ut helt til nakken. Og ikke husket jeg hva vi snakket om, men vet jeg bablet masse vas.

 

Så traff jeg ham igjen på treningen, og igjen tok vi en kaffe. 2 mnd senere. Denne gangen gikk det litt bedre og jeg dristet meg til å gi ham nr mitt. Så nå er det bare å vente, kanskje på ingenting, men håper og håper......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrene jeg og:) Ble glad av å lese innlegget ditt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...