Gjest Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 En flott mann må jeg si.....som jeg har truffet på treningen. Faktisk traff vi hverandre for 2 mnd siden og han inviterte på kaffe etter trening. Og der sitter jeg, men den verste ammetåka og en baby på 4 mnd som har bæsjet seg ut helt til nakken. Og ikke husket jeg hva vi snakket om, men vet jeg bablet masse vas. Så traff jeg ham igjen på treningen, og igjen tok vi en kaffe. 2 mnd senere. Denne gangen gikk det litt bedre og jeg dristet meg til å gi ham nr mitt. Så nå er det bare å vente, kanskje på ingenting, men håper og håper......
WPW Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Krysser fingrene jeg og:) Ble glad av å lese innlegget ditt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå