Gå til innhold

Er jentene med sminke egentlig pene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter som ser helt OK ut uten sminke på seg, men som ser fabelaktig PEN ut MED sminke; er de egentlig pene, eller er det bare en "maske"?

Da mener jeg ikke de som bruker ett tonn brunkrem og bronzer..

Men vanlig foundation, maskara, eyeliner osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes så lenge de sminker seg normalt for å fremmheve sine posetive trekk har en naturlig skjønnhet.

Skrevet

Javisst. Jeg regner litt sminke som et nullpunt.

Voldsom sminke er juks. Og overhode ingen sminke når det hadde vært kledelig synes jeg er litt ufeminint og sært.

Skrevet

jeg har hvite øyenbryn og vipper og ser alldeles ikke bra ut uten mascara og farge på bryn. så har jeg små øyner som jeg forstørrer med eyeliner, men krem, rouge, øyenskygge bruker jeg ikke hver dag.

så er sikkert stygg uten sminke hihihi

Skrevet

Det er svært, svært få jenter som ser skikkelig pen ut uten sminke. De på tv som er såkalt usminket, har faktisk lett make-up på, de er sminket for å se usminket ut.

Om du hadde plukket ut de peneste jente du kjenner IRL og fra tv, så hadde nok de flete sett helt normale/ok ut om du fjernet sminken deres. Noen er utrolig dyktig på å sminke seg slik at man ikke ser at de er sminket før man er helt, helt oppi dem, da ser de naturlig pene ut selv om de bruker litt sminke. Utrolig hva bare litt lett brun mascara kan gjøre for øynene til en som i utgangspunktet har lyse vipper.

Skrevet

At? Hæ?

Jeg ser selvsagt bedre ut med nappa bryn, eyeliner, mascara og litt farge på truten, men jeg syns ikke jeg er stygg uten heller.

Skjønner ikke helt problemstillingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...