Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Jeg sliter med å finne en slik som passer til vår sprinkelseng.. Det er sprinkler rundt hele senga, bortsett fra hodeenden som er av heldekkende tre. Frister ikke å kjøpe sprinkelbeskytter som dermed ikke kan festes i hodeenden..Den blir jo liggende løs der, og med tråder som ikke kan festes noen steder.. Tips?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Ja alltid. Har lik seng som du. Jeg har stoffet på innsiden av treverket i hodeenden. Så fletter jeg kantbeskytteren utenpå første sprinkel på langsiden og utenpå midterste sprinkel så den står pent uten å henge. Så totalt utenpå 6 sprinkler. Da står den bom fast og det ser pent ut.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Har også slik seng, bare dytter den godt ned på begge hodeendene, går veldig greit
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Jeg bruker det ikke. Men nå sover min bare på magen, så da vil jeg ha mest mulig luft rundt hodet hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå