Gå til innhold

farga juletrelys

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet butikker som har det? mannen min vil på død og liv ha det;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plantasjen har mange forskjellige typer, til og med de som blinker og/eller spiller musikk.

Skrevet

Enig med at de som spiller musikk er ganske spesielle, men liker svært godt fargede blinkende lys. Er ikke like elegant som hvite lys, men veldig festlig og litt mer "glad".

Skal da sies at jeg har bare hvite lys på treet, men kunne gost tenke meg å prøve fargede ly et år

Skrevet

som alltid detter det inn noen usakelige, mindre hyggelige svar;)

greia er at mannen min ikke er norsk, så han er vokst opp med farga juletrelys. ettersom vi alltid feirer jul i norge med min familie tenkte jeg det var hyggelig å ha noe fra hans tradisjon også . så i år kapitulerer jeg og kjøper fargalys for å glede han..

er det liksom harry ?? omtanke heter det. haha

hi

Skrevet

Anny 10:35 og 10:54 her.

Også har vokst opp med fargede lys, og savner dem. Synes du er veldig snill og omtenksom som vil glede ham. Har selv vært i Norge i mange år nå og av verken eksmannen eller mannen min fikk jeg lov til å ha fargede lys.

Men de norske er så bedrevitende vet du. Hvis det ikke er som de liker og som de har hatt det så er det "harry" "teit" "dum" eller "feil".

Synd at nesten alle i dette landet er så "close-minded".

Skrevet

Jeg skjønner godt at mannen din vil ha farga juletrelys.

Jeg har selv vokst opp med at vi hadde det på treet.

Gir gode assossiasjoner (godbit for skrivepolitiet sikkert) til barndommen.:)

Skrevet

Jeg synest farget lys er forferdelig stygt, men jeg hadde gjort som deg HI viss min mann ønsket seg det, og det var hans tradisjon.

Det handler om å gi og ta. Synst det er omtenksomt av deg å glede din mann

Skrevet

Jeg syns også det er harry, men det er hvis man velger det fordi det er fint, ikke har noeforhold til det. Skjønner GODT at du gjør dette for mannen din!!! Det hadde jeg gjort også, selvom jeg er sjeleglad nå for at han ikke ønsker det :) GOD JUL :)))

Skrevet

da har jeg vært på plantasjen og kjøpt farga lys;)

takker for hyggelige svar, og ønsker alle en riktig god jul=)

h.i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...