Gå til innhold

Ultralyd idag - gruer meg...


LiteNurk

Anbefalte innlegg

Idag er det tid for min første ultralyd. Har bestilt denne selv, da jeg ikke har første time til kontroll før i midten av januar. Er idag 12+1.

 

Men jeg kjenner at jeg gruer meg nå. Vet ikke hvorfor, men går og tenker det aller verste... at fosteret ikke lever lenger, at det mangler en arm eller noe... eller at det kanskje ikke er noe der i det hele tatt... tenk om jeg har innbilt svangerskap??? Jeg har ikke vært kvalm eller dårlig i det hele tatt, kun litt svimmel og uggen innimellom.

 

He he.. må jo flire litt av meg selv, men det er så uvirkelig at det er et liv der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og idag går jeg bare og smiler...!! :-)

 

Den lille hadde det bare bra, og lå og rørte på både armer og ben. Den hikket til og med en gang. Helt surrealistisk å se på, og noe av det største jeg har opplevd.

 

Alt så bare bra ut, ingen tegn på at noe er galt. Og jeg fikk justert termindatoen litt... fra 06.juli til 30. juni. Åh, som jeg gleder meg til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da!! :D Da er du jo plutselig godt over den "usikre perioden" og!! :D Ingenting som er bedre enn å få bekrefta at det er bra med den lille og da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...