Gå til innhold

Normalt at unger trasser ekstra med mødrene sine??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 3 åring med ganske så bestemte meninger og kan trasse veldig i perioder....når jeg er sammen med han. Jeg er "dum" og "pappa skal gjøre det" får jeg høre heeeele tiden når han slår seg vrang. Han ser meg mest, pappa'n jobber mye mer enn meg. Det er bare så ekstremt slitsomt kjenner jeg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er min også. Kan være en "tyrann" før pappa kommer hjem fra jobb....da er han bare en engel.

Skrevet

Det er iallfall vanlig at ungene trasser mest mot den som har dem mest ;o)

Skrevet

Helt normalt at de tester grenser med den personen som for de har hovedomsorgen. Er mest et tegn på trygghet til deg, mamma er der uansett. Men hvor langt vill mamma strekke seg, kan jeg klare å få det jeg vill ha om jeg gjør sånn, eller sånn?

Helt normalt, men til tider utrolig slitsomt! Har en utrolig viljesterk 2 år gammel prinsesse som holder på med det samme, og til tider er det både slitsomt og lite motiverende... Men, sån er det da... de blir iallefal bedre en gang får vi tro....

Viktig å velge kampene sine nøye og ikke gi etter om mann først har sagt nei :)

Skrevet

Det er jo normalt at unger skal ha all sympatien til mødre.

Men jeg har en idiot av en mann, som mener det er vi, mødres feil!! Han mener det er vi som er for svak til å si i fra. Og hvis ungen sutrer, så er det min feil. Fordi vi har mer sympati og empati i oss..

IDIOT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...