Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Min samboers far har èn bror. Samboers fars bror har èn sønn. Hans sønn har to sønner. osvosv! Er nesten bare gutter langt ut i slekta til barnefar. Er det da størst sannsynlighet for at vi får gutt? Håper på svar! Er så morsomt å gjette!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Her er det motsatt, bare jenter i to generasjoner (på min side), og jente i siste generasjon på sambo sin side. Selv venter jeg gutt...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Du er jo jente selv da, så sjansen er vel der...ca 50/50, vil jeg tro.
Willy Wonka Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 anonym 1.51 Husk at det er mannen som avgjør kjønnet.....men uansett 50/50...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 Ja, var jo derfor jeg lurte; siden mannen avgjør kjønnet:) Man skulle jo tro at det er et visst mønster i det, men ikke vet jeg.. Spennende uansett:D HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå