Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Hva kan de? Språk, motorikk osv Spent å høre. Jenta min 23 på mnd kan telle opp til 12 ( ikke i rekkefølge), kan navn på unger i bhg, søskenbarn, meg og pappa og besteforeldre + tante og onkler, "lese bøker", hjelpe til med oppvaskmaskin, hjelpe til med rydding/vasking, synge litt. Og sikkert mer
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Det er et eget forum her for de med barn på 2-3 år. Anbefaler å titte litt inn der. Min snupp pratet rent og korrekt gramatikalsk ved 2 års alder. Resiterte dikt og kunne mange tekster utenat. Hun var også i gang med å spørre hva alt betyr. Finmotorikken var i orden fra et veldig tidlig stadium, så hun holdt riktig i blyanten osv. Hun er imidlertid litt forsiktig grovmotorisk, så der var hun ikke så tidlig ute.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Ett godt eksempel her ja, 2 mødre som konkurrerer om å ha den smarteste ungen:) Herrejesus
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Har en gutt på 24 mnd. Han kan si en del ord, navn på barna og de ansatte på avdelingen hans i barnehagen, setter sammen 3-4 ord til "setninger". Forstår alt vi sier til ham. Elsker å "lese bøker", har flere pekebøker der han peker og forklarer. Er veldig interessert i å hjelpe til. Tegner og perler, klatrer, hopper, elsker å danse Sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå