Gå til innhold

noen som kom over flyskrekk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan kom dere isåfall over flyskrekken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp :) Jeg leste "Endelig glad i å fly" av Allen Carr. Da forsvant flyskrekken som dugg for solen. Det er forøvrig han samme som skrev røykeboka. Jeg var veldig redd før og fikk angstanfall hver gang jeg flydde, jeg var faktisk redd fly jeg så fra bakken også. Jeg leste boken ombord i flyet (i vill panikk ;) ), så bare forsvant frykten helt og det var bare koselig å fly. Jeg leser den boken hver gang jeg skal fly. Har sett at de har den på Ark og så kan den bestilles på nett. Anbefales :)

Skrevet

hi her;) har lest boken.. hjalp liite... jeg har prøvd ALT... klarer å fly da men blir helt hysterisk når vi tar av ; ( eneste som hjelper er et glass rødvin, og jeg skal fly med ungen i morgen,..

Skrevet

Ok, dumt at den ikke hjalp deg da. :( Men hvis det hjelper med ett glass rødvin, så er det nå vel bare å ta et da? Du klarer nå vel fint å ta vare på barnet like vel? Fikk ett flashback til da jeg satt i bilen på flyplassen og styrtet cognac rett fra flasken da jeg skulle ut å fly en gang :) He, he.. Har du evt vurdert sobril eller noe da?

Skrevet

Homeopati fungerte supert for meg :) Hadde både angst og flyskrekk, men det forsvant begge deler!

Skrevet

Heiv innpå en 5mgvival en gang jeg skulle fly. Var fortsatt redd, men sovnet faktisk.. og det har aldri skjedd på fly før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...