Gå til innhold

Er dette et SVINDEL innlegg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun som skriver om at de ikke har penger og værste jul noen sinne? Folk er jo villige til å si penger....blir litt skremt av hvor naive folk er.

Sosialen hjelper slike mennesker- derfor er det noe som skurrer.

Folk bør tenke seg godt om!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir villig penger til organisasjoner eller privatpersoner jeg kjenner som jeg vet trenger hjelp. Men til en anonym som skriver et innlegg, selv om det er aldri så mye tåredryppende....., NEI !! Så naiv er jeg ikke. Dessuten reagerte jeg veldig på at de ikke har oppsøkt hjelp pga. stoltheten deres....herregud, sett nå barna foran sin egen egoisme.

Skrevet

Enig med dere! Utrolig trist situasjon altså, men må si jeg blir veldig skremt, for var veldig mange som ga henne penger! Mange snille mennesker her inne, men tror også det er mange slemminger som vet å utnytte seg av de!

Skrevet

Øh, noe kan ikke være svindel så lenge hun ikke ber om penger. Det er jo leserne som tilbyr å hjelpe.

Hun som tigde penger (med kontonummeret oppgitt) for å ta med sin syke tante til et land langt vekk er jeg mer usikker på.

Skrevet

1.50....er du veldig naiv av natur??

Mange måter å svindle mennesker på, trenger ikke nødvendigvis være å be direkte om penger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...