Gå til innhold

Har ingen penger, men får en fin jul :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp :-) Har ca null på konto, men gleder meg til jul likevel..

Meg og barnet mitt skal til mamma og pappa der vi får være sammen med hele familien. Spise god mat og bare være sammen. Vi er alle friske og har helsen i behold, og min yngste søster har kommet seg ut av narkohelvete. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få feire jul sammen med henne igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så digg :) Begynnte nesten å grine når jeg leste om din søster!! Så utrolig bra!! :)

Skrevet

For et flott innlegg!!

Endelig en som har sjønt det! Julen handler faktisk om å være sammen med dem vi er glad i!!

Jeg har også en bror som er rein etter mange år på kjøret, feirer ikke jul sammen i år men i år vet jeg at han sitter varm, mett og godt med sin flotte kone hos svigerforeldrene ;o)

Jeg gleder meg til neste år jag, mamma ligger dessverre på sykehuset og kommer nok ikke hjem til jul, men til neste år skal vi være sammen alle rundt middagsbordet ;o)

Ønsker alle en god jul!!

Skrevet

Dytter denne, for å minne om hva julen egentlig handler :) Bra innlegg, HI!!

Skrevet

Så bra HI!! Endelig noen som faktisk fokuserer på hva julen faktisk handler om :-)

God jul!

Skrevet

Jeg er enig med deg. Ikke har vi mye penger ( under 1 k på konto), men vi skal spise hos familie, har fylt opp kjøleskap, fått et juletre og skal se masse koslige filmer SAMMEN i jula. Julen handler om familien og det å være sammen :)

Skrevet

Samme her.. Jeg har riktignok hele kroner på konto. Men jeg har mat i skapet om det blir krise. Bare gleder meg til julaften med familie og god mat! =) Jeg skal da alltids klare meg så lenge jeg har tak over hodet, dopapir og vann i springen;)

God Jul godfolk!

Skrevet

Veldig kjekt å lese. Har selv vært stresset i det siste pga jobbsituasjon, og har vært redd det skal komme i veien for at jeg skal kunne nyte julen. Men det kan vi! Vi skal også være med familie, og er så utrolig glade i hverandre og har det så godt. Så får det økonomiske være som det er. Heller slik enn omvendt. Altså heller dette enn god økonomi men dårlige personlige relasjoner. (Hvis det var sånn at man måtte velge. :P)

GOD JUL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...