Gå til innhold

julegaver til vennegjenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså 1 person i en av mine vennegjenger har gitt meg og alle de andre julgave. - noe som jo er super kos, men også litt uventete.

og nå sitter jeg litt og lurer på om alle 5 skal gi hverandre gave. eller om jentene altså 4 stykker skal gi hverandre gave. eller om jeg bare skal gi gave til hun som har gitt meg gave.

jeg har kjøpt in gave til alle. men er det ikke dødsteit og bare troppe opp på døra til folk med gave også siere de kanskje "jeg trodde ikke vi skulle kjøpe til hverandre jeg" eller noe sånt....hehe... alt av problemer i verden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo invitere alle på middag hos deg, eller avtale at dere finner på noe sammen:) Ellers kan du levere gavene, men understreke om at de ikke trenger å gi noe tilbake. Da trenger du ikke være redd for at de føler seg forpliktet til å gi noe tilbake.

Skrevet

Siden du allerede har kjøpt gave til de, så hadde jeg gitt de gavene, men presisert at de ikke behøver å gi noe tilbake.

Er det ikke koslig å glede andre da? Uten at du må få noe tilbake? :)

Skrevet

jo da, jeg tro bare at om de ikke har planer om å kjøpe gave så tror jeg det blir mer sånn "å nei, enda en til å kjøp til" uansett hva jeg sier. jeg hadde ihvertfall følt det sånn.... altså at jeg måtte kjøpe gave.

hvorfor er det ikke klare regler på sånne her ting?

*lager storm i et vannglass og tenker at jeg kanskje er heldig som har dette som dagens største problem*

Skrevet

Om du ikke føler du trenger noe igjen så kan du jo levere gaven i postkassa til de andre. Da rekker de kanskje ikke å kjøpe til deg,men du får gitt til dem:-)

Jada,egoistisk.Men det funker.

Skrevet

det hadde funkket utrolig bra om jeg hadde vært smart nok til å kjøpe noe som fikk plass i en postkasse... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...