Gjest Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Nå er ikke jeg noe reima mamma, men ene luen deres sverger jeg til, med ull-lue under den er den knall, men ikke knall som lue alene. MEN, nå lurer jeg på om dere som har reimavotter til 2-3 åringene deres om dere vil anbefale dem? Vil ha votter som er TØRRE innvendig etter en dag i bhg. Nå er mini våt etter en time i snøen, og det er votter med regnstoff utenpå. :-/
flypapir Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Her i huset falt ikke reimavottene i smak. Prøv heller hestra sine med ullfor, de er knallgode og holder både toåringen og femåringen varme og gode
Ksenia & Anjem Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 nei liker ikke reima sine votter. hestra med ullfor er gode
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 hm... hestra har jeg aldri hørt om. Hvilke kjeder selger dem?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Fo 3 år siden kjøpte jeg en reimadress pluss 2 par votter, på nettet. Er ingen reima mamma jeg heller, men fikk alt for 800kr. Dressen er knapt brukt. Bestilte den en str større enn hva hun da brukte. Den hadde de ikke, så jeg fikk den som var større igjen... ikke visste jeg at de var så stor i størrelsen. (Skulle ha str 98, fikk 104) Dressen passet i fjor.. da hadde hun fortsatt dressen fra året før... (som var str 110) Det første paret med votter har hun brukt til nå. De har begynt å bli litt små, pluss at de er veldig slitt. Har nå tatt i bruk par nr 2 - aldri opplevd at hun er kald eller våt.. Vi kjøpte Helly Hansen i år.. vottene til den dressen er like tett som en sil, det også med regnstoff på..
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 flere med erfaringer fra votter??? RIS/ROS??? Kan vi andre se hva vi bør og ikke bør kjøpe.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Liker bedre Hestra sine ja Kjøper de på G-sport
Gjest Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 G-sport...takker. Ser ut til at dere som har svart har gode erfaringer med Hestra sine. :-D Hvilke prisklasse ligger de i? Bare lurer på om jeg kan sende en venninne på butikken, vi bor i gokk og en time å kjøre til nærmeste kjøpesenter. ;-D
MintCondition Skrevet 22. desember 2010 #9 Skrevet 22. desember 2010 Hestra med ullfor er kjempegode. De koster 300,-.
lilly of the walley Skrevet 22. desember 2010 #10 Skrevet 22. desember 2010 Jeg har reimavotter på andre året nå og er veldig fornøyd! Aldri vært våt eller kaldt, ikke som jeg har hørt i alle fall. Har aldri prøvd hestra, men hørt mye om de også. Selges på barnas hus her...har sett dem på g sport også tror jeg.
lille sprelle Skrevet 22. desember 2010 #11 Skrevet 22. desember 2010 hestra er vottemerket her i gården!
Gjest Skrevet 22. desember 2010 #12 Skrevet 22. desember 2010 HAr ikke prøvd reimavotter, men hestra er i alle fall knall! Dyre, men supre.
Mrs. Bouquet Skrevet 22. desember 2010 #13 Skrevet 22. desember 2010 Har hatt en del reimatecvotter til barna mine, da det er det beste jeg har fått tak i. Jeg syns de holder vannet ute, men de holder ikke så godt på varmen. Noen nettbutikker som selger hestravotter med ullfor til barn, og som faktisk har forskjellige størrelser og farger? har leita i flere år, men har enda ikke kommet over noen.
OsloMor Skrevet 22. desember 2010 #14 Skrevet 22. desember 2010 Reimavottene suger, sier som resten; Hestra duger:)!
Kamomille Skrevet 22. desember 2010 #15 Skrevet 22. desember 2010 Liker hverken reima eller troll sine. Mine barn blir både kalde og våre med de i barnehagen. Sverger som mange andre her til Hestra med ull. De er dyre, men gull verdt:)
husmus &2 Skrevet 22. desember 2010 #16 Skrevet 22. desember 2010 Reima koster det samme som Hestra gjør de ikke? Her nekter han plent å bruke votter så vi har egentlig ikke noe særlig erfaring med de Reimavottene han har. MEN, gode gamle ullvotter er vel det beste er det ikke det da?
MintCondition Skrevet 22. desember 2010 #17 Skrevet 22. desember 2010 Gode gamle ullvotter er gull! Men Hestra sine er fine fordi de er vanntette i tillegg. Her brukes det Hestra ved våt snø, er det tørt foretrekker ungene hjemmestrikka votter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå