Gå til innhold

Gaver fra barna til mor eller far..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert feil fora, men siden jeg er i kranglehumør tar jeg det her! Grr.

I min "nye" familie så er det sånn at far og mor kjøper gaver til hverandre fra barna, og jeg er da altså fars nye dame. La oss for syns skyld si at tja, det er jo greit.. men ikke om mor gir far en forjævla grell genser fordi hun ikke eier stil!!!! Og far bruker den.

Jada, jeg er overhårsår her men halllooo.. pakk inn en forbanna do-rull-nisse ungen har laga på skolen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahah... har dere åpna gavene?

jeg gir ikke far noe fra småen. heller ikke stemor. jeg tenker at ønsker de det så får de hjelpe småen selv.

men jeg kjøper til søsknene til småen, men det føles langt mer legitimt.

kan du ikke bare si til mannen at den genseren var ordentlig fæl+

Skrevet

hehehe,kan det være barnet som har valgt ut genseren? Eldste her får velge en ting til pappaen,og hennes smak er jo ikke helt som vår:-O

Gjest cunning stunts
Skrevet

Æh, man må prioritere hardt hva man skal henge seg opp i, du blir ikke veldig sexy av å pisse på ham så alle veit han er din.

Skrevet

Alle veit at han er min alikevel, men genseren er grell. Det veit jeg før den er pakka ut, fordi hun har kjøpt klær til han lenger enn jeg har og resultatet måtte jo jeg rette opp i. :P

hahahahahahaha!

Dessuten er det da helt bak mål å kjøpe gaver til x-mann/x-kone. Jeg har da en barnefar sjæl og det kunne ikke falle meg inn å kjøpe gave til han så hans nåværende dame MÅ dele min stil. :ler: Det er sikkert ille nok at hun må ha besøk av snørrungen min i ny og ne!

Skrevet

.. og erre unga som har plukka ut genseren, så har jeg en helvets jobb med å oppdra de stilmessig også skjønner jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...