Gå til innhold

Uke 24 og 15 kg ekstra!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg utrolig ukomfortabel..

Jeg kommer ikke inn i noen av klærne mine, og føler meg som en hval uansett hva jeg går i. Viss dette fortsetter kommer jeg til å bli enorm!

Jeg var ikke så liten før graviditeten heller (70kg)

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, så lenge du ikke lever på cola og wienerbrød er det sikkert ikke så gæli. Noen legger mye på seg. Da går man jo gjerne ned en del etter fødselen også da :)

Skrevet

Det stabiliserer seg sikkert etter hvert=)

Men jeg vet hvordan det føles. Jeg gikk opp 25 kg med første mann.

Husker ikke når i svangerskapet kiloene kom, men det var ikke gøy!

Skrevet

Nei jeg holder meg unna sukkerholdige drikker heldigvis, men det blir jo såklart litt småkaker nå i juletida, men jeg føler ikke jeg spiser noe anderledes en før:|

Ja jeg håper det forsvinner like fort som det kom på:D

HI

Skrevet

Det var jo en del, men det kan jo være du er en av dem som legger på seg i starten, og nesten ingenting på slutten. Er vel ikke noe å gjøre med vektoppgangen, så lenge du ikke fråtser i mat og småspiser hele tiden. :) Nå skal man ikke sammenligne, men jeg er 25 uker og har gått opp 6 kg. Og er bra normalvektig fra før. Men det er klart.. jeg kan jo fort gå opp en del mer fra nå av.. ;)

Skrevet

Du dette var ikke ille synes jeg. Som en her skriver: noen legger mye på seg tidlig. Jeg la på meg 10 kg før uke 20, men de siste 12 ukene gikk jeg kun opp 1 kg. Og nå er alt borte og litt til.

Skrevet

Småkaker må være lov :) Jeg gikk opp 24 kg hver gang jeg, til tross for at jeg spiste sunt og alt mulig. Heldigvis forsvant alt i løpet av et års tid etter fødselen da :)

Skrevet

Håper det er en del vann, for to av kiloene kom på bare 4 dager(!)

Ikke hadde jeg fråtset i disse dagene heller :)

Men jeg hadde nok vært litt mer fornøyd om jeg hadde samme vektoppgang som deg:)

HI

Skrevet

Det var godt å høre :) ¨nå føler jeg meg litt bedre.

Det blir jo ikke den sunneste maten i julen, men samtidig prøver jeg å spise "best" mulig :)

HI

Skrevet

De to kiloene er nok vann, ja. :) Hvis du spiser salt mat (og nå i jula er det jo mye salt mat på bordene rundt omkring) så binder jo det en god del vann, noe som gjør utslag på vekten. Men tenk heller på hva du putter inn i munnen fremfor hva du veier. Det er jo kostholdet totalt sett som er viktig, ikke vekten. :) Og drikk nok vann.

Hilsen hun som er 25 uker :)

Skrevet

Jeg må nok holde litt bedre oversikt over kosten nå i jula.

Det er så alt for lett å skeie ut:)

Skrevet

Men du legger jo sikkert på deg litt til jul, sånn til vanlig også, i hvert fall gjør jeg det :) Hadde vært rart om man ikke la på seg litt som gravid også.

Det ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...