Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Passer det seg at en mann gir lekkert undertøy i gave til kjæresten? Noe spesielt man bør tenke på eller passe seg for hvis man gjør det?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Den aktuelle kjæresten er litt stor og ikke helt fornøyd med kroppen sin forresten. Viktig poeng som jeg glemte å nevne.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Kan du ikke kjøpe en pen truse, og gi gavekort på resten og si at du vil være med? :-) Men kjøp fra en ordentlig undertøysforretning, slik at hun kan finne en BH som passer perfekt. Det finnes sexy undertøy til jenter i alle fasonger og størrelser, so don't worry:-)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Det er iallefall viktig å få størrelsen riktig. Er det for stort kan hun ta det som at du synes hun er tykkere enn hun i realiteten er. Er det for lite kan det fremme kompleksene hun allerede har for kroppen, og tro at du ønsker deg ei tynnere dame.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Skjønner at det skal være fra en litt fin butikk, og at jeg må være obs på størrelsen. Noen som mener det er en dårlig idé?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Jeg er litt stor, og har store problemer med å finne gode, fine bh'er i riktig størrelse... HATER med andre ord å kjøpe undertøy, spesielt bh'er! Hadde derfor ikke blitt veldig glad for det i gave, da de sannsynligvis ikke hadde passet!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 OK. BH er kanskje ikke tingen å kjøpe. Men hva med ting som sitter løsere, camisole eller lignende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå