Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 kjenner bevegelse/spark langt nede, altså nesten nede ved klitoris liksom ... noen fler? husker ikke det var slik med første mann ...
JenteOgGutterMamma! Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Hei! :-) Her kjennes også spark veeldig langt nede..... Sist jeg var hos jordmor i uke 20 så lette og lette hun for å finne fosterlyden og både hun og jeg ble faktisk veldig redde og trodde det var noe galt, men så viste det seg at babyen lå heelt nede i livmoren og koste seg, så heldigvis så var alt i orden! :-) Nå er jeg 6 gangs så livmoren har vært strekt noen ganger så jordmor sa at det nok var derfor at babyen kan ligge så langt ned noen ganger at den har veldig god plass ennå! :-) Klem fra
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jepp. Ligger me hodet langt nede, jordmor ble litt overasket over at den ligger så langt nede, men er 2gangs og lå langt nede tidlig sist også. Kjenner bevegelsene langt nede innimellom. Skikkelig ekkelt. Litt perverst.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 ok,takk for svar, godt det er "fler i samme båt" Velidig ubehagelig egentlig.. skvetter til når det sparkes der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå