Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Føler jeg har så dårlig ånde ofte, selv om jeg tygger tyggis og pusser tenner...Tror jeg plages litt med mandler, men er det noe som hjelper godt mot dårlig ånde? Tabletter eller noe på apoteket?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Tannlege, fjerne tannstein regelmessig og få sjekket, at problemet ikke ligger der.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Sinktabletter skal visst hjelpe mot det:)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Neida, sitter ikke i tenner..og har ikke tannstein. Sitter i halsen min.. hi
Papegøyeblomst Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Velger å overse innlegget over... Til HI: Hvis du mener det kommer fra halsen, har du sikkert "mandelpropper", - gule illeluktende klumper som setter seg inni mandlene, er matrester og bakterier som avleirer seg inni der. Du kan fjerne dem selv, du trenger bare en lommelykt e.l. for å lyse inn i halsen, og noen q-tips. Hvis du går inn på youtube og søker på "tonsil stones", vi du se hva det er, og hvordan du kan fjerne dem selv.
Lammelåret Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Forsøk å kutte ut melkeprodukter og ost en periode, det kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå