Gå til innhold

Gaaahhh jeg blir gal!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke til disse brendte mandlene! gjør alt etter oppskriften, men blir usikker på når de er ferdig. Venter på at de skal bli blanke men det blir de jo aldri!!!

 

Nå ble den massen omtrent til vanlig sukker igjen som ikke sitter fast på mandlene.

 

Hva gjør jeg feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du at du venter på at de skal bli blanke?

 

Du koker opp massen, rører mens det koker og når det er karamell-lukt og alt er oppløst er de ferdige.

Skrevet

ok. leste i en oppskrift her at når de er blanke er de ferdige.

Skrevet

Du er for utålmodig ;) Først koker du vannet til det fordamper og mandlene blir omgitt av hvitt sukker. Så fortsetter du å brenne dem til sukkeret smelter igjen. Først DA er de ferdige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...