Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Jeg får ikke til disse brendte mandlene! gjør alt etter oppskriften, men blir usikker på når de er ferdig. Venter på at de skal bli blanke men det blir de jo aldri!!! Nå ble den massen omtrent til vanlig sukker igjen som ikke sitter fast på mandlene. Hva gjør jeg feil?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Hva mener du at du venter på at de skal bli blanke? Du koker opp massen, rører mens det koker og når det er karamell-lukt og alt er oppløst er de ferdige.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 ok. leste i en oppskrift her at når de er blanke er de ferdige.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Du er for utålmodig Først koker du vannet til det fordamper og mandlene blir omgitt av hvitt sukker. Så fortsetter du å brenne dem til sukkeret smelter igjen. Først DA er de ferdige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå