Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 I følge min menstermin så er jeg 12+5 idag,men var på tidlig ul når jeg trodde jeg var 7 uker,men gyn mente jeg var 5+ ett eller annet. Så jo bare en liten flekk med et pulserende senter (hjertet). Så i følge legen er jeg 11 uker nå. Det er jo en 2 uker differanse ca. Har lest litt rundt her på bim at flere som har vært på tidlig ul har fått beskjed at de er kortere på vei enn hva de trodde,for at embryoet har tatt igjen veksten et par uker senere. Er det noe som har noe erfaring eller kunnskap rundt dette? Vet at det ikke spiller så stor rolle i det store bildet,men for meg personlig så er jo 2 uker "et hav av forskjell"....
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Jeg fikk beskjed at jeg var mellom 4 og 5 uker. Såvidt man kunne se at jeg var gravid. 4 dager senere var jeg 6 uker ifølge ul. Alt vi så da var, som du sier, en flekk med bankende hjerte. Så ja, jeg tror de kan ta feil. Og tror ikke det er uavnlig å bare se en flekk med hjerte når man er 7 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå