Gå til innhold

Mensmurringer men null mensen


vår første 19 mnd prøving

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd de to siste månedene og har heller ikke hatt ordentlig mensen siden 5 september. Har vær måned hatt brun utflod på det tidspunktet jeg har forventet mensen, men aldri noe mer. Men det som var så rart var at denne mnd har jeg ikke hatt brun utflod, bare litt rød/rosa utflod på en måte. Fikk også plutselig menssmerter i magen har hatt det i 4 dager nå, det stakk noe voldsomt i siden på magen for ca 2 uker siden. Det kan ha vært EL, for det skjer bare en gang hver måned. Jeg tenkte "yes nå får jeg TR" men ingen TR her enda .. Skal jeg ta en test selvom jeg ikke har hatt mensen på 3 måneder? testet negativt for over 2 uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en test, så er du sikker ;)

 

Men noe av det samme du beskriver nå har jeg også opplevd denne mnd. Har i tillegg noen flere symptomer og jeg lurer SÅ følt på om jeg er gravid :P

 

For ca 1 uke siden kjente jeg et stikk i magen, akkurat som om noen kløp meg, men så var det over? hmm..

 

Nå de siste 3 dagene har jeg hatt skikkelig mensenmurringer i mage og rygg og kjempe ømme brystvorter.. Jeg har IKM den 28, så vet jo ikke om det er for tidlig å ha gravid symptomer nå.

 

Selvom du testet for to uker siden og den var negativ, så kan du teste igjen nå. Kan hende du hadde eggløsning for 2 uker siden og da vil vel en test slå ut nå om du er gravid?

 

Lykke til da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har ikke vært her på noen dager nå men kjenner stadig mensmurringer i magen.. og fortsatt ingen tegn til TR.. så begynner å lure nå :) du burde bare ta en test du og nå! Ja det kan hende jeg netopp hadde EL for 3 uker siden, så vist det er noe nå burde den bli positiv :) får se kanskje jeg tar en test imorgen bare for å se. Jeg ble tilbudt vin/Øll i går på julefeiringen, men klarte å vri meg unna det :P har jo ikke testet så turte ikke ta sjansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende :))

 

Jeg tok en test på Onsdag, men den var negativ. Hadde vel egentlig forventa d, siden d var en uke før IKM :P Skal kjøpe en ny til uka, så får teste igjen ;) Så får man håpe den slår ut :D

 

Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får si ifra når du har tatt en ny test :P har ikke helt bestemt meg enda for når jeg skal teste, har mensmurringer og kjente meg litt uvell idag men ellers ingen symptomer. Har vært gravid en gang før men da mistet jeg og da hadde jeg skikkelig kvalme/ømme bryst osv,, så venter liksom litt på det igjen før jeg tørr teste. er så lei av å bli skuffet.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en test idag, men jeg tørr liksom ikke bruke den :-/ Masse stikking i livmoren i dag og fortsatt ømme brystvorter. Men jeg har lest om så mange som har dette helt vanlig før mensen også, så da blir jeg så i tvil :P

 

I dag har jeg vært ganske kvalm egentlig. Litt småkvalm etter frokost i dag, også tok jeg og gubben oss en liten matbit på cafe i ste og blei kvalm da også.. Blir sprø av å undres :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg blir sprø av å undres jeg og... kjenner hele tiden murringer i magen og svake menssmerter men det kommer ingenting. var kvalm i går og idag. kanske jeg må ta en ny test imorgen, har enda ikke testet :) kjenner meg faktisk litt rar i brystene og, men veldig lite. Det var dumt at TR kom hos deg likevel idag, men du har ihvertfall noe å gå ut ifra, ikke sånn som jeg som ikke har sett snurten av tanta på 3 måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, d var kjipt, men jeg kan vel ikke klage..? Er bare første pp og virker til at mensen er i rute, så da har jeg noe å gå utifra med tanke på eggløsning.. Nytt år, nye muligheter ;) Lykke til til deg, Snuppi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...