Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 I år har jeg kjøpt hvite og røde julestjerner!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Amaryllis, Svibel og julestjerner må jeg ha:) Har kjøpt 2 av hver i år:)
meg & to små vampyrer Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 ...ingen. Jeg bare dreper blomster jeg.
Lemonia Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Svibler er absolutt nødvendig. Det er virkelig duften av jul for meg. Ellers blir det gjerne en rød julestjerne eller to også.
tingeling87 Skrevet 22. desember 2010 #7 Skrevet 22. desember 2010 Her dør julestjernene med en gang de kommer i hus, så de kan jeg ikke ha. Hørte med blomsterbutikken og de anbefalte meg asalea, så de skal jeg kjøpe.
Gjest Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 Kanskje jeg kjøper en bukett røde tulipaner. Svibler lukter pyton, gir meg nyseanfall og migrene, så nei takk. Julestjernen gir meg også ubehag, så den holder vi oss også unna. De andre "juleblomstene" synes jeg stort sett er mindre pene. Ergo: tulipaner.
Nurse80 Skrevet 22. desember 2010 #9 Skrevet 22. desember 2010 Vi har allergi mot det meste. Og vi kjøper rød Ildtopp, hvit og rød Azalea og ofte en Husfred med en nisse i.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 22. desember 2010 #10 Skrevet 22. desember 2010 Amaryllis og julestjerner. I tillegg kjøpte jeg i går røde roser og eføy og lagde en juleoppsats (oasis med tett i tett med roser og eføygrener snurret rundt), noe jeg aldri har gjort før. Veldig fornøyd med meg selv :-)
temine Skrevet 22. desember 2010 #11 Skrevet 22. desember 2010 Må alltid ha tre blå (lilla) svibler i vinduet i gangen. Liker ikke lukta så godt, men liker blomsten, så da passer gangen bra. Ellers er jeg ikke særlig gira på julestjerner, men kommer ei i hus hvert år fra naboen, så er nesten tradisjon:) Julerose (helleborus) MÅ jeg ha. Finnes ikke vakrere blomst syns jeg. Også en bukett hvite eller røde tulipaner på bordet.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. desember 2010 #12 Skrevet 22. desember 2010 Svibler synes jeg lukter godt i noen timer, så går det over til å gi meg assosiasjoner til råtten søppel. Jeg aner ikke hva det er. Jeg har sånne som kommer i både rosa, hvite og mørkerosa "krøllete" blomster.. haha.. Det er helt tomt hva de heter akkurat nå.. Gosh.
Pippippen Skrevet 22. desember 2010 #14 Skrevet 22. desember 2010 Blomster? Det kjøper jeg ikke til jul. Har mine fake julestjerner, og de ser faktisk ekte ut ;-) De får en omgang i dusjen, så er de så fine år, etter år så...
Raych Skrevet 22. desember 2010 #15 Skrevet 22. desember 2010 En stor hvit amaryllis, som blomstrer med 6 store klokker akkurat nå 2-3 hvite julestjerner, og en stor bukett røde tulipaner:)
gulterkult Skrevet 22. desember 2010 #16 Skrevet 22. desember 2010 Jeg fatter ikke greia med julestjerner, syns de er ufattelig stygge og minner meg bare om gamlehjem og gamle damers vinduer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå