Gå til innhold

Har dere vasket huset til jul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må jeg i morgen...er så vanvittig dritt!

Men men..kunne jo begynt i kveld..men er såå trøtt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar den vanlige helgevasken på lillejuleaften. Det holder i massevis

Skrevet

Jeg skal gjøre det i morgen... Jeg sender min lille til barnehagen noen timer...Sånn får jeg det til...

Skrevet

Ja blir mens barna er i barnehagen her også. Må få det gjort.:)

 

HI

Skrevet

Jeg har tatt et og et rom siste tiden. Altså da tak og vegger;)

Ikke alle rom som har fått denne behandlingen her, men kjøkkenet, badet og stuen har fått litt ekstra førjulspleie:)

 

Ellers har vi (barna og jeg) ryddet barnerommene skikkelig (altså- tømt skuffer og skap)

Slik har vi et greit utgangspunk da jeg skal vaske huset i morgen og torsdag!

 

Jeg skal jobbe hele julehelgen så da har jeg fri disse dagene før. Jentene har jo ferie og lilleknott skal få være hjemme med oss han også.

Selv om jeg har litt å gjøre med gjester som kommer og stort hus, så skal vi kose oss masse i denne tiden også:)

 

Så i morgen blir det siste ryddingen rundt om kring, et par vaskemaskiner med håndklær og støvsuging. Resten av dagen skal vi ut i snøen og skli og herje!

Gulvvask blir det på torsdag og så sier vi oss klare til jul tenker jeg:)

Skrevet

Vasker ikke ned huset til jul. Vanlig helgevask og støvtørking i morgen eller lillejulaften.

Skrevet

Njae, det meste er ferdig. Mangler vel bare og få ryddet opp kjøkkenet nå etter baksten idag. Men ellers mangler bare og vaske over gulvene på lillejulaften. (pluss alle klær som må vaskes da, men det kommer nytt løpende hele tiden så det blir man jo aldri helt ferdig med.)

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...