Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 er 6-1 hva kan jeg forvente meg ? tok de nå.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Hvorfor tar du disse? de er i hovedsak mot magesår o.l..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 det døde for ca ti dg siden så må avslutte før vi prøver igjen. hatt en MA.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Uff, så leit å høre Har heldigvis ingen erfaring, men vil ønske deg alt godt og lykke til videre i prøving!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå