Gjest Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Svigermor kom med alle julegavene i en stor bærepose. Til " navnet på samboern min" - også sto det Til " navnet på samboern min og datteren vår". Samboern ringte å spurte om gavene ikke var til meg også. Eh, niks. Så takk til svigermor. Jævlig god jul til deg også!! ; - )
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 trivelig dame du! håper du klarer å heve deg over dette! og bare drite i hele damen. Sikkert utrolig irriterende for henne om du ikke viser at du bryr deg noe om det.... Jaja... særlig hyggelig var hun jo ikke...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Da hadde jeg kjøpt en egen gave til henne bare fra deg for å markere at du ikke er på samme. lave, nivå.
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 HAHA, snakk om å lage et nummer ut av det! Det der var bare uspiselig! Hva for ei dame er det egentlig ? Hadde aldri falt meg inn å gjøre noe sånt. Har dere en feid på gang, eller kom det bare ut av det blå? Uansett.. helt på trynet.
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Åååh, jeg ser ikke alle innleggene som har kommet. Blæh! Men, neida. Vi har ingen feid på gang. Hele dama er bare jævlig spesiell. Uansett jævlig trivelig å bli satt pris på! HI
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har jo faktisk gitt henne julegaver. FØR hun kom med julegavene hit. 3 stk faktisk. KOSELIG! HI
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Reis hjem til henne og hent gavene som som du skulle gi til henne!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 Det er jo ikke julaften enda da, kan jo være hun ikke er ferdig med din enda..... Og hvorfor spurte ikke mannen din om hvorfor det ikke lå gave til deg oppi der? Det ville vært mest naturlig.
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #9 Skrevet 21. desember 2010 Nesten så jeg vurderer å gjøre det. Men, så lavt kan ikke jeg synke. Selv om den dama såfall har nådd bunn.. Forresten, er det 14 stk som har svart her, eller er bim skikkelig på en snurr? :-/ HI
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #10 Skrevet 21. desember 2010 Vi så over gavene etter at hun dro. Han ringte jo etterpå. Men det var ikke noe til meg! ; - ) HI
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #11 Skrevet 21. desember 2010 håper hun har en overraskelse til deg. at hun fks strikker noe til deg eller noe og gir gaven på julaften eller noe. hvis ikke hun har noe til deg er hun bare tragisk.
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #12 Skrevet 21. desember 2010 Hihi, tanken var søt 20.01 - Men, det kommer hun ALDRI til å gjøre. Ikke engang datteren vår fikk noe når hun kom til verden. Hun gadd ikke å strikke, ettersom moren min skulle strikke klær. Trivelig dame, sa du ? HI
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #14 Skrevet 21. desember 2010 Ja men hvorfor spurte han henne ikke om hvorfor hun ikke hadde gave til deg? Hadde mine foreldre ikke gitt gave til samboeren min hadde jeg spurt hvorfor og hvis de hadde svart at de ikke ville gi noe til han, så hadde jeg returnert min gave!
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #15 Skrevet 21. desember 2010 Vi får ringe å spørre igjen, tror jeg Men, blir ikke overrasket heller.. Hun er litt sånn.. Blåst? Kan jeg si det? Ikke helt med såfall ;-)
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #16 Skrevet 21. desember 2010 Er du sikker på at hun har avlevert alle? Jeg har også vært rundt og levert pakker i dag, men alle ble ikke avlevert av diverse årsaker..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #17 Skrevet 21. desember 2010 få mannen din til å forsikre seg om at det virkelig er tilfelle at det ikke er gave til deg. Stemmer det så reiser du hjem til henne og sier at du oppdaget at det var blitt levert 3 gaver feil til henne som egentlig skulle vært til noen andre! Selv om julen egentlig ikke skal handle om alle disse gavene så synes jeg at man klart kan markere seg dersom dette er ganske typisk for henne! For ei forbanna svigermorkjerring... gudskjelov er ikke min like ille... men det første hun sa da hun så sønnen vår var " hei lille aborten min" (hun ville helst at vi skulle ta abort nemlig)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #18 Skrevet 21. desember 2010 enig med vedkommende over her, ta tilbake gavene hennes og gi de til noen som fortjener de og setter pris på de. hvorfor reagerer ikke mannen din mer på dette? hvis jeg hadde vært han hadde jeg ikke akseptert slik oppførsel overhodet.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #19 Skrevet 21. desember 2010 Noen er uheldig med svigers..... Merkelig... Jeg har til og med fått juleklem fra min ekssvigermor, som ligger på sykehus langt herfra, og er nyoperert pga hjerteinfarkt Hun er rett og slett en utrolig kvinne, som overser ALT for å ha god kontakt med meg og sine barnebarn Ikke at jeg er fæl, men hun kunne lett tatt side med sin sønn som svartmaler meg så godt han tror han kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå