Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 BF betaler ikke.. han opparbeider seg gjeld, men det betyr visst ikke noe for han. Han ser på alt annet som viktigere. Så da betyr det for meg at jeg kun vil få forskuddet hele veien? Er snakk om endel penger jeg mister hver mnd.... Må snu på hver en krone.... Er jo jeg/barna som blir straffet, for bf bryr jo seg ikke om at gjelden øker...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Om han ikke betaler så vil NAV sende regninga til Statens Innkrevingssentral og de vil kunne trekke direkte fra lønna hans og om han skulle få tilbake på skatten. Da vil du få pengene dine
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Så det er kun hvis han skulle få igjen på skatten jeg får igjen noe? Han får garantert ikke det for å si det sånn.. skylder allerede 200 000 i skatt visstnok...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 De vil trekke pengene direkte fra lønna hans slik at både du og NAV får tilbake det han skylder
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Hvor lenge venter de med det da? Har fått forskudd i et halvt år nå, og ikke sett snurten av noe annet... Håper iallefall å få fullt bidrag iallefall innimellom...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 S til ham at når han kommer opp i nærmere 100 000 i bidragsgjels, så kan du slå ham personlig konkurs. Og da tar de ALT han eier for å dekke dette inn.. PS! Bidragsgjeld kommer forran ALLE andre krav. Går han personlig konkurs, så er det bidraget som FØRST har prioritet, foran alle andre han skylder noe som helst. Også skatten
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 Har ikke helt greia på dette, men min far gjør det samme mot min mor. Betaler ikke, slik at hun bare får forskuddet fra nav. Dette har holdt på en goood stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå