Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 noen som vet om bidraget (som går gjennom nav) kommer inn før jul?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Det som kommer første uka i mnd? Det kommer ikke før jul nei
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Fikk du ikke det helt i begynnelsen av mnd? Du mener bidragsforskudd?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Nei, jeg mener bidraget fra far. Har det gjennom nav fordi han nektet å betale bidrag i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Bidrag fra faren kommer når han betaler inn. Da tar det 2-4 dager, så skal du ha det på konto..... Så da avhenger det av om og når han betaler, eller ikke.... Han må få lønn først, for de kan ikke trekke i lønnen på forskudd....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Se på Nav sine sider. Står der. Kommer rundt den 6 i hver mnd.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 Har ikke peil. Her går det ofte 2 mnd mellom hver gang, og da er det nav som betaler halve bidraget(far betaler aldri til tiden). Selv om jeg har det gjennom nav kommer det aldri til tiden. Og nav betaler kun ut forskuddsbidrag og det beløpet er halve beløpet far skal betale. Så her i gården må jeg rett og slett belage meg på å ikke være avhengig av bidraget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå