Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Så dr phil i går, synes hun så så annerledes ut i forhold til før. Stram i maska og annerledes i ansiktet.. synd i såfall!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Hun ser jo alltid litt stam ut syntes jeg. Tror nok det er mye botox ihvertfall:) Og ultrablekede tenner!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Sikkert bare naturlig aldring HAHAHAHA
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 syns hun ligner på ei ugle jeg. garantert løft eller botox
Tante Blås Squaw Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Jeg tipper botox, lite løft og nye pupper. Kanskje ikke så rart da? Brått er hun på tv, får masse fokus på seg OG har penger nok til å "fikse" utseendet - alt det på en gang kan få selv den mest fornuftige kvinne til å velge ting hun ikke ville vurdert tidligere.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Det som er litt rart er jo at hun har nektet for å ha fiklet med utseendet flere ganger, og hun har i tillegg skrevet en bok om å elske seg selv om en eldes.. litt selvmotsigende kanskje?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Dr. Phil har jo alt for hvite tenner han også. Har også hørt Robin nekte for å ha gjort noe med utseende sitt, men det tror jeg ikke noe på.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 Hun var jo mye penere før, hva med å stoppe mens leken er god? Hva gjør det om en har litt rynker..?? Hun er jo 55+, ser unaturlig å være stram i maska som en 25 åring når en nærmer seg 60.. dama har jo ikke antydning til en linje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå