Gå til innhold

En smule lei av Kate (i (John & Kate pluss 8)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser på dette programmet som er så veldig populært for tiden. Det som slår meg er at dette er en veldig PR kåt dame? Og ingenting er så hardt som å være 8 barns mamma. Det kommer frem i annenhver setning der hun pressiserer at det er helt kaotisk å ha så mange barn, noe som er forståelig, men man trenger da ikke klistre det på i en hver sammenheng?

Jeg har kun sett 4-5 bruddstykker av denne serien, men syntes hun er helt lik seg selv i de få minuttene jeg har sett dette.

Hvorfor utgi seg så veldig til media?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun MÅ blottlegge seg for at programmet skal bli interessant. Hun trenger pengene. Nå heter programmet Kate + 8 eller noe slikt for hun og mannen har gått fra hverandre og det er kun hun og barna det handler om.

Skrevet

Ikke verst at du kan si hun gjør noe hele tiden hvid du bare har sett 4-5 bruddstykker da :) Med tanke på at showet har gått i mange år mener jeg så er vel ikke akkurat det nok til å si hvordan det er. :)

Men det er jo i det hele og store helt enkelt gjør som meg ikke se på det, da vil du heller ikke trenge å være lei av ho eller irritere deg over hva ho gjør.

Skrevet

Har sett noen epsisoder fra barna hennes var yngre, men blir fort lei av Kate. Kan ikke fatte at det noen fortsatt synes det er interessant å følge med på den serien. Har også sett intervjuer med Kate der hun snakker mye om at det bare er positivt for barna å være på tv. Hovedgrunnen er nok alle pengene de mottar, men det snakkes det ikke så mye om. Hun ønsker seg visst en karriere på tv-skjermen så hun liker nok godt å være i rampelyset.

Skrevet

Hun utgir seg vell ganske enkelt til media fordi hun trenger pengene, sikkert ikke billig med den ungeflokken. Hun er nå uansett ikke den eneste med mange barn som blottlegger seg selv og barna... Hva med 14 barns moren, ikke særlig bedre hun?

Skrevet

Er jo det som er rart, 17:52. De få gangene jeg har sett noen minutter på dette, så har hun oppført seg på akkurat samme måte. Men det spiller ingen rolle. Det jeg ikke skjønner er at noen vil utfolde seg på denne måten til allmennheten?

Jeg ville ikke ha gjort det iallefall, uansett hvor mange mill ekstra jeg hadde fått på kontoen.

Menmen...ikke alle er like.

Skrevet

Synes hun Kate virker slitsom, selvopptatt og kjedelig.. totalt usjarmerende person. Klager hele tiden.. Forstår godt at mannen hennes gikk lei, hadde jeg også gjort om jeg var han.

Har sett ganske mange episoder og intervjuer, hun virker alltid sånn.

Skrevet

Om jeg ikke husker feil, så begynte det hele med at det var et innslag om dem på tv når de fikk sekslingene, hvor de deretter ble spurt om å lage en serie pga. seerne hadde vist en slik interesse for dem.

Det gav jo såklart familien muligheter de sikkert ikke hadde turt å drømme om, og Kate har sagt flere ganger at hun gjør dette for barna, at de skal ha det de trenger nå og i fremtiden uansett hva som måtte skje.

Tenk hvor mye foreldrene hadde måttet jobbe for å fø på familien sin, og dermed ikke få tid i det hele tatt til barna.

Jeg hadde uten tvil gjort det samme hadde jeg vært henne.

Barna får selv velge om de vil være med under filmingen eller ikke, de er ikke tvunget til noenting. Barnas rom er frisoner, hvor kameraer ikke er tillat.

Ikke bare er barna sikret økonomisk, men de har fått utrolig mange fine opplevelser sammen som familie, som to vanlig arbeidende foreldre aldri kunne gitt dem. Jeg unner dem det.

Man kan si hva man vil om Kate. Hun er nok et menneske jeg ikke hadde gått vel overens med, men jeg skjønner hvorfor hun gjør som hun gjør.

Skrevet

Hun har tjent seg meget rik på den serien.

Tror hun får 500 000 kr per episode nå! ganske villt.

Hun har også gitt ut et par bøker og vært med på den amerikanske versjonen av "skal vi danse", samt mange talkshow som ellen degrees og david letterman osv osv...

En skikkelig kjendis har hun blitt.

Det som er det merkeligste er vel forandringen hennes, fra og være en helt normal mamma med litt store klær og lite sminke til en dame med falsk hår, falske pupper, falske tenner osv osv...hehe..

Men men synes hun er OK men at ekteskapet mellom henne og mannen kom til å ryke var ingen bombe...hun har alltid snakket nedlatende og uhøflig til han gjennom hele serien da de var sammen...

Han er forsåvidt sammen med en 21 åring..og begge 2 har slengt dritt om hverandre i media og styrt på...DE tenker på de stakkars 8 barna iallefall!!

Tror de har vært i retten også pga krangling.....

Skrevet

For å si det sånn - hvordan i alle dager skulle hun ellers klart å brødfø så mange barn i USA? Uten jobb(som hun ikke har tid til), og hva hadde barnepass kostet for så mange barn????

Forstår godt at hun velger som hun gjør. Og 8 barn er MYE, spesielt siden 6 er like gamle og de 2 eldste bare få år eldre. Det er litt annerledes å få 8 barn spredt i alder, enn hva det er å få så mange barn på bare 2 graviditeter.

Og TV-programmet gjør at hun kan gi barna sine mer enn hun noen gang kunne ha drømt om uten. Så hvorfor ikke, sier nå jeg....

Skrevet

Jeg mente jo at DE IKKE tenker på barna.

Skrevet

Så det dere sier, er at om dette ikke ble et tv-show, så ville de ikke klart det økonomisk?

Skrevet

Det dreier seg vel mer om hvordan de vinkler ting enn hvordan Kate er. Jeg aner ikke hvordan hun er privat - men om noen hadde filmet meg mens jeg gjentok og gjentok at jeg var sliten, ville ingen likt meg heller.

Skjønner veldig godt at hun har kontrakt med tv-selskapet, det koster å ha en bråta unger.

Skrevet

Ikke om de ønsket å faktisk få tid sammen med alle barna de har satt til verden tenker jeg.

8 barn... tenk på utgiftene!

Skrevet

Om man ikke har økonomi til å ha så mange barn. Hvorfor får man så mange barn da?

Jeg som tobarnsmor vet at det koster å ha barn, men jeg har ikke basert oppveksten til mine barn via et tv-show!!

Og hvem vet. Er ikke sikkert disse barna vil bli filmet.

Skrevet

De ville jo bare ha 1 barn til..men siden de tok kunstig befruktning så kom det 8............

Skrevet

Befrukter mann 8 egg, kan man få 8 barn. Man trenger ikke være rakettforsker for å vite det.

Og dessuten....det er mange andre som er 8, eller fler-barnsmødre som ikke trenger å blottlegge seg slik som denne dama.

Skrevet

Det er da flere som blottlegger seg på denne måten, hva med hun som har 14 barn. Hun hadde jo 6 barn hun ikke klarte å forsørge, å fikk åttlinger.

Skrevet

Det ble ikke befruktet 8 egg, men det ble flere tvillinger.

Skrevet

Så ikke se på i det hele tatt da vel ? Det må da være bedre ting å gjøre på enn å se på Tv? Problemet løst....

Skrevet

Så det at hun ikke forandrer personlighet hele tiden er irriterende for deg?

Pleier du å forandre personlighet fra dag til dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...