Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Mange fnyser av å ha nyttårsforsetter, men jeg har hatt noen i løpet av de siste årene og alltid klart å holde de. Har du noen for 2011? Og hvilke forsetter har du?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har vanligvis hatt noen, og holdt dem. Røykeslutt, kostholdsendring, aktivitetsnivå, små ting jeg ville bli bedre til, osv... Men denne gangen skal jeg bli mor et par dager over nyttår, og da blir det liksom det som får full fokus. Ikke tror jeg at jeg har noe jeg vil forbedre med meg selv heller. Jeg tror rett og slett ikke jeg klarer å komme på noe nyttårsforsett dette året.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Mitt nyttårsforsett er at 2011 skal bli mitt år. Det har vært så tunge år at jeg synes det er på tide at det endelig skal gå min vei. Jeg skal også fortsette slankingen min. Har gått ned 25 kg og har ca 14 igjen:)
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Jeg pleier å ha som forsett å slutte å spise sjokolade og å ikke begynne å røyke. Det første forsettet klarer jeg bare å overhold noen få uker, det andre derimot har alltid gått greit.
Tante Blås Squaw Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Ikke bli gravid. Ikke begynne å røyke. Ikke slutte å drikke. Tja, det var vel det!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 ta lappen, bli mer postiv til livet generelt, bli lykkelig! , ikke begynne og røyke igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå