Gå til innhold

Kynnere eller maserier?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige svangerskap hadde jeg ikke slike maserier, heller ikke vonde kynnere, før fødselen plutselig satte i gang med voldsomme rier nederst i ryggen...

Kjente altså ingenting på magen i det hele tatt gjennom hele fødselen, bare i ryggen.

 

I dag har jeg hatt masse kynnere, hele magen blir stram, og de er så vonde at det tar pusten fra meg. Hele magen blir liksom dyttet oppover mot ribbeina, og det gjør bare litt vondt i ryggen. Kommer ikke regelmessig, bare sånn når de vil :P

 

 

Er dette maserier eller kynnere?

Er foresten 38+4 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maserier og kynnere går vel på det samme, altså at det ikke fører til noen modning. Men livmoren trener seg opp til fødsel! Hadde mye av disse vonde kynnerne sist fra uke 24 ca, men det hadde ikke noe å si for når jeg fødte..altså 2 uker etter termin.

Plagsomt er det ja, noen ganger tar de nesten pusten fra en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...