Gå til innhold

det er ikke min skyld!

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er sant, det er ikke min skyld at jeg er et sik et svakt svakt menneske. for jeg er det. jeg er et svakt menneske, jeg har nemlig brukt mer - mye mer penger på julegaver til meg selv en til resten av verden.

her er listen over ting jeg har kjøpt til meg selv til jul:

ekstremt stor baylisflaske

litt mindre stor baylisflaske siden den første forsvant i magen min.

tur til roma

4 nye diamanter i diamantringen min (hadde en diamant fra småen ble født også fylte han fire...)

akrylnegler - måtte jo ha rødetupper nå i julen.

akrylmaling og oljemaling og læret - måtte jo bare være kreativ

veldig dyr hudkrem og ansiktsvask.

det var det jeg kom på.... og dette har jeg altså kjøpt til meg selv.... i julegave... jeg tror jeg trenger hjelp. for jeg har omtrent ikke kjøpt julegave til noen andre. det fremstår ikke som det minste gøy og jeg ender bare opp med å kjøpe til meg selv i stedet.

og det er ikke min skyld at jeg er sånn. det er mamma sin. det er hun som kom drassene med gaver i tide og utide før jul når jeg var liten bare fordi hun ikke greide å vente med å gi meg dem. og nå er jeg skadet, jeg er rett og slett skadet for livet.

jeg trenger HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi, mamma er fremdeles sånn hun. Her for noen dager siden kom hun med et lite lass gaver til barna .... hun kunne ikke vente lengre. Hvordan skal jeg klare å lære barna å være tålmodige når ikke bestemor på snart 70 klarer å være det, he he.

Skrevet

Så lenge du har betalt med kort, så går det fint, da bruker man nemlig ikke penger. Det er bare når man betaler kontant som man bruker penger. Det er min taktikk, og den fungerer kjempefint, særlig hvis man lukker øynene og står på ett bein mens man taster koden. Og for all del, ikke sjekk kontoutskriftene, det er ikke nødvendig!

Skrevet

Signerer tante juling!

For i disse tider er jeg enig med 5åringen i huset. Han har nemlig informert om at når vi har lite penger igjen så kan vi bare dra visa-kortet, for da får vi nemlig penger av banken å slipper å bruker våre egne!

Og om visa-kortet skulle slutte å virke, så kan vi bare gå i banken å si at vi trenger noen ordentlige penger så gir de oss det.

Nemlig!! Helt sant!

Skrevet

....men ingen kjoler? Du må kjoler og kanskje en to-tre par sko. Til deg selv. he he:)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Henger meg på, og minner om støvler, dvd-bokser til sofatjenesten i romjula og reservedrikke når du går tom på tidspunkter så kalde at ingeningeningen vil handle for deg, uansett om du lover dem juledusken din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...