Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Dere som har fått sexforbud pga foranliggende morkake. Går det an å ha sex på andre måter enn penetrering liksom? Kan man bruke vibrator? Kan man ha orgasme? Eller er sammentrekningene farlige?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Forbud mot sex??? Har jeg aldri hørt om... Hvis det skulle være farlig med orgasme, hadde jeg forventet at den som la ned forbudet også informerte om det.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jeg hadde foranliggende morkake, men legen sa aldri noe om å ikke ha sex
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 http://nhi.no/foreldre-og-barn/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/forliggende-morkake-placenta-previa-2650.html Hvis forliggende morkake oppdages omkring 17.-23. uke, vil du få beskjed om å oppføre deg som normalt. Ny ultralyd vil bli utført omkring 30. og 32. uke. Dersom morkaken på dette tidspunkt fortsatt er forliggende, vil du få beskjed om å være litt mer forsiktig, blant annet må du da avstå fra samleie resten av svangerskapet og du bør ikke bruke tamponger.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har egentlig ikke peiling,men ang vibrator så er jo det ikke lurt å bruke uansett år man er gravid..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 selvfølgelig kan man bruke vibrator når man er gravid, man bør bare unngå å bruke den vaginalt.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 Er vel orgasmen jeg spør om er "farlig".....? Altså om jeg får orgamse ved klitorisstimulering, kan dette føre til evt blødning eller noe?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #9 Skrevet 21. desember 2010 16:50 her. Ja,jeg mente sef utvendig,men det var vel litt uderforstått,eller?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå