Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Er det noen som har erfaring med denne ? Kom over ei nettside, å jeg fekk litt lyst å prøve. Men så er spørsmålet, kan jeg gå på den når jeg ammer? Har gått ned 9 kg på 2 uker pga amming no.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Nei du skal ikke slanke deg mens du ammer.
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Nei, jeg har ikke prøvd den. Ikke gjør det du heller. Du risikerer å ødelegge forbrenningen din (og å utvikle et psykotisk forhold til supper). Men hvis dietten likevel frister, vent i hvert fall til du ikke lengre fullammer. Kroppen din trenger mye næring nå som du ammer og to uker gamle babyer trenger mye melk. Du kommer garantert til å gå ned i vekt bare ved å spise normalt sunt og amme Og snart blir det mildere og da kan du trille turer også. Det er bra for kroppen det
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Du skal ikke slanke deg når du ammer, så det vil si at du IKKE kan gå på denne dietten mens du ammer. Jeg har prøvd dietten, man blir dritlei av samme suppe hele tida, selvom suppa er god i begynnelsen altså.. Og man merker at kroppen mangler noe når man ikke får "vanlig" mat. Så når du i tillegg ammer, er det IKKE lurt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå