Gå til innhold

Gavetips til mine foreldre ønskes!!

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg liker ikke å være så sent ute som dette, men pga sykdom ligger vi litt bak skjemaet...

Håper på gode forslag! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nytt senge tøy, er de som mine foreldre er det nyeste sengetøyet de har iallefall 10 år gammelt

En kurv med masse godt oppi ; vin, marsipan, en god kaffe, 2 hyggelige kaffekopper, flaxlodd +++

gavekort til ut å spise

Skrevet

Se liten min i innlegget til forslag til søster på 38 år. Passer de fleste over 25-30 år :o)

Skrevet

Hva med de bøkene, oppvekst på 40-50-60-70 osv tallet?

Skrevet

Min stefar ønsket seg varme tøfler, min pappa ønsket seg en gryte og svigerfar ønsket seg en bok.

Mamma ønsket seg god te fra en "kaffe og te-butikk", min svigermor ønsket seg ansiktskrem (en spesifikk) og konen til min far ønsket seg noe costa boda som de samler på.

Skrevet

Hvor bor de?

Dersom de bor på østlandet, hva med et minicruice til København eller Kiel.

Ellers, et gavekort på polet..

Skrevet

Til mormor og morfar, så kjøpte jeg en gavepose. Sånn fin nisse pose med håndtak. Edamer ost, kjeks, sjokolade, kaffe, juletea, bok, cognac, brunost og juleblad ble hivd oppi :) Tror det blir bra.

Eldre folk har jo somregel ALT. Da er det bedre å kjøpe noe de kan kose seg med i jula :)

Skrevet

Her er det mye nyttig og litt spesielt, til dem som har "alt":

http://www.enklereliv.no/

Mine foreldre skal ihvertfall få en automatisk visp derfra :D

Skrevet

Jeg har kjøpt en Jean Paul strikketgenser til min far og en kjole + matchende skjerf til min stemor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...