Håpet ble virkelighet! Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Hei damer! Jeg er på besøk fra 2. trimester, 19 uker imorgen. Lurer bare på hvordan formen generelt er ca 1 måned før termin, forstår at dette varierer fra den enkelte gravide da... Mannen min er engelsk og hans søster og familie, mann og datter på 11 år snakker om å besøke oss i påsken og dette er ca 1 måned før min beregnede termin. De er på vår alder, mideten av 30-årene og avslappende mennesker jeg kommer godt over. Bare lurer på om jeg vil være særlig til vert når jeg er 8 måneder på vei?! De har mulighet til å komme i februar også, en mørk og kald måned, men jeg er muligens i bedre shape da!? Noen som har tanker? )
Jenta med gullklump i magen Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har 5 uker igjen til termin.. Har vert i veldig god form hele svangerskapet, men kjenner nå at ting er mye tyngre. Jeg er frisk, men ikke rask. Hodet til babyen har festet seg og presser ganske mye på bekkenet, så det gjør litt vondt til tider. Springer på do hele tiden, magen kjennes tung og stor. Heldigvis ikke lenge igjen:) Lykke til videre:)
Maglill_28 Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har 4 uker igjen, og er veldig fin i formen. Jeg har litt bekkenplager, men ellers så har jeg lite å klage på. Hodet har festet seg i bekkenet, så springer også mye på toalettet, men synes ikke det er så veldig ubehagelig foreløpig. Synes ikke jeg er tung i hverken kroppen generelt eller magen, men så har jeg ikke fått noe som helst vann enda. Er 36+1 idag. =) Jeg tror formen kan variere veldig, men hvis du føler deg bra nå, så er det nok større sjanse for at du føler deg bra 1 mnd før termin også.
2tettebabyer Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 formen er egentlig fin den altså, men nå på slutten skranter det litt ekstra... kjenner jeg er tung og har voldsomt vondt i symfysen - sikkert noe med beklkenet å gjøre... det er visst bare vanlige vonder så.... må si jeg snart gleder meg til å få henne ut, føler det ikke var lenge siden jeg tenkte at hun kan bare være der inne for dette går som en drøm, også pang- så var jeg plutselig ikke så sprek lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå